ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در خراسان رضوی سه روز عزای عمومی اعلام شد

در پی درگذشت نماینده ولی فقیه در خراسان، تمامی ادارات، سازمان‌ها و مدارس در همه مقاطع تحصیلی در مشهد روز شنبه تعطیل می‌مانند. سه روز عزای عمومی در استان اعلام شد.

در پی درگذشت نماینده ولی فقیه در خراسان، تمامی ادارات، سازمان‌ها و مدارس در همه مقاطع تحصیلی در مشهد روز شنبه تعطیل می‌مانند. سه روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

امیر پورمهدی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از سه روز عزای عمومی در استان به مناسبت درگذشت واعظ طبسی خبر داد.

عباس واعظ طبسی علاوه بر تولیت آستان قدس رضوی، ریاست حوزه علمیه خراسان را بر عهده داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری بود.

در طول یک هفته که از به کما رفتن او می‌گذشت، اکثر مقامات از جمله رئیس دفتر بیت رهبری، مجتبی خامنه‌ای، معاون اول روحانی، وزیر بهداشت و جمع دیگری از مقامات سپاهی و لشگری به عیادت او رفتند.

هاشمی رفسنجانی که دو روز پیش از درگذشت واعظ طبسی به همراه سید حسن خمینی به مشهد رفته بود، در زمان عیادت از او گفته بود: «خیلی غصه می‌خورم. ایشان یک سال از من کوچکتر است. نمی‌توانم جایگزینی برای ایشان تصور کنم.»

در اطلاعیه‌ آستان قدس رضوی آمده که تشیع جنازه عباس واعظ طبسی روز شنبه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود. خبرگزاری تسنیم به نقل از معاون تبلیغات آستان قدس رضوی نوشت نماینده ولی فقیه در جوار حرم رضوی دفن خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    به هلاکت رسیدن یکی دیگر از جرتومه های فساد و فسیل مذهبی را به عموم ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم . برای آقا حیف شد ، حالا چه پاچه مال دیگری پیدا میشود که ماهی و گوشت و زهر مار و پولهای دزدی برای ایشان از مشهد بفرستند ؟

  • behzad

    روح پلید آفت الله واعظ عوضی به درک واصل شد، یک دقیقه شادی و سرور به احترام مرگ این ماموت . تا زمانی که از سوراخهای حرم رضای غریب و همه حرامزادگانی که به عنوان امامزاده به ملت ایران قالب کرده اند، هر ثانیه، سیل اسکناسهای ریز و درشت جاری می شود ، نظام آفت الله ها تا صد سال دیگر هم میتواند به ادامه حیات سیاسی خود امیدوار باشد.

  • خراسانی از خراسان

    خاک بر سر ما خراسانیها که اینچنین خار و ذلیل شده ایم. در عکس هر همه سفله تر و مفلوکتر آن دو مرد کت و شلواری هستند. یکی دستش نزدیک اسلحه اش است که اگر فیلمبردار خطایی کرد همانجا مغزش را متلاشی کند و دیگری جلو آن دو آخوند بایستد مبادا که آنها آن مغز متلاشی را ببینند و بر خود بر...ینند و خاطرشان مکدر شود. به امید روزی که اینان را بر دار ببینیم.