ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد جنتی خواستار برخورد با «عوامل نفوذ» شد

در ادامه اتهام نفوذ به برخی از مسئولان دولتی، دبیر شورای نگهبان فرزندان برخی از مسئولان دولتی را عامل نفوذ دشمن دانست و خواستار مقابله «انقلابی» با این افراد شد.

دبیر شورای نگهبان «فرزندان برخی از مسئولان دولتی» را عامل «نفوذ دشمن» خواند و از انتقال بخشی از دارایی‌های ایران توسط مقامات دولتی و بخش خصوصی به خارج از کشور خبر داد.

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان ظهر جمعه ۲۷ فروردین در نماز جمعه تهران گفت: «باید با عوامل نفوذی برخورد کنیم و این نیازمند یک برخورد انقلابی است.»

او  بار دیگر تکرار کرد که «افرادی در فکر نفوذ هستند، نفوذ کرده‌اند و می‌کنند». خطیب نماز جمعه تهران، «نورچشمی‌های مقامات بالا، پسر‌ها و دختر‌هایی که در اروپا و انگلستان و آمریکا تحصیل می‌کنند» را از عوامل اصلی نفوذ خواند.

جنتی مدعی شد که آمریکا «به آن‌ها امتیاز و پول داده و آن‌ها را می‌خرد، سپس پیغام می‌دهد به پدر خود بگو این کار را انجام بدهد یا نه». دبیر شورای نگهبان گفت: «باید آن‌ها را بشناسیم. چه آنهایی که در خارج هستند و چه آنهایی که در داخل کشور مشغول هستند.»

او بدون نام بردن از کسی عنوان کرد که «عده‌ای در سطوح بالای مملکت و برخی هم در بخش‌های خصوصی ثروت‌های کلان مملکت را به اندونزی، امارات، ترکیه، اروپا می‌برند». جنتی خواستار برخورد با این افراد شد.

علی خامنه‌ای شهریور سال گذشته «دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی» را به تلاش برای نفوذ در «ارکان نظام» متهم کرد و از سپاه پاسداران خواست که «این مسئله را رصد و با آن برخورد کند». پس از این سخنان فرماندهان سپاه پاسداران و گروهی از روحانیون تندرو در شورای نگهبان برخی از مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی را به «تلاش برای نفوذ» متهم کردند و شورای نگهبان نیز نیمی از داوطلبان نامزدی مجلس و هشتاد درصد داوطلبان خبرگان رهبری را رد صلاحیت کرد.

احمد جنتی در نمازجمعه ۲۷ فروردین، بار دیگر بدون نام بردن از مقام‌های دولتی گفت: «آنهایی که انقلابی نیستند همواره دم از ضعف و ناتوانی می‌زنند و بعد دشمن انقلابیون را افراطی می‌نامد، لذا تأکید دارد که آن‌ها را باید کنار زد.»

او از مجلس خبرگان رهبری خواست که «برای آینده انقلابی تصمیم بگیرد» و افزود که اگر سپاه و بسیج و نیروهای حزب‌اللهی نبودند «زود‌تر از این‌ها فاتحه مملکت خوانده شده بود.»

دبیر شورای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم خواست که «دشمن‌شناس و با بصیرت باشند». او خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را اولویت اصلی مجلس عنوان کرد و گفت: «اگر مجلس انقلابی نباشد نمی‌تواند به وظایف خود در نظام جمهوری اسلامی عمل کند.»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیام

    به به ! حاج آقا جنتی ! ..... چه چهره نورانی ! حاج اقا خسته نباشید ! خوب ملت بی بصیرت و فتنه گر ایران را در این انتخصابات شکست دادید ! خدا امثال شما و لقاه اله مصباح را نگه دارد که اگر با امت حزب اله حاضر در صحنه نباشید این ملت بی بصیرت و فتنه گر تا حالا کلک این نظام مقدس و ولی امر مسلمین جهان سید علی اف را کنده بودند. البته نباید زحمت های برادر پوتین را نادیده گرفت . حکومت های روسیه در این 200 ـ 300 سال ثابت کردند که در ارتباط با ایران در خط رهبری و پیرو ولایت مطلقه فقیه هستند ! خدا نصرت بدهد بفضل الهی ! حاج اقا باید با نفوذی های ملت فتنه گر و بی بصیرت ایران برخورد کنید ! بفرمایش خودتان چند تا را که اعدام کنید برای مدتی خیال ولی امر مسلمین جهان آسوده می شود ! خدا عمر شما درازتر کند که اگر نباشید «ولی آقا» شورای نگهبان را دست کی بسپارد ؟!