ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۲۹ دختر و پسر در یک پارتی در مشهد

ماموران کلانتری کاظم‌آباد پس از آن‌که در جریان حضور تعدادی دختر و پسر در یک باغ ویلا‌ قرار گرفته‌اند، در محل حاضر شده‌‌اند ۱۵ پسر و ۱۴ دختر جوان را دستگیر کرده‌‌اند.

ماموران نیروی انتظامی در مشهد، ۲۹ دختر و پسر را در یکی از باغ‌ ویلاهای سه راهی دانش مشهد بازداشت کرده‌‌اند.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های داخلی، این افراد شنبه شب در یک پارتی شبانه دستگیر شده‌‌اند.

گزارش شده است که ماموران کلانتری کاظم‌آباد «پس از آن‌که در جریان حضور تعدادی دختر و پسر در یک باغ ویلا‌ قرار گرفته‌اند»، در محل حاضر شده‌‌اند و ۱۵ پسر و ۱۴ دختر جوان را دستگیر کرده‌‌اند.

سایت رکنا که اخبار حوادث را در ایران پوشش می‌دهد، نوشته است که این افراد «به صورت نیمه عریان و زننده در پارتی شبانه حضور داشتند.»

افراد بازداشت شده صبح روز یک‌شنبه نهم خرداد به عنوان متهم به دادسرای ناحیه شش مشهد منتقل شده‌اند و برای آن‌ها قرار‌های قضایی صادر شده است.

بازداشت افراد در مهمانی‌ها سال‌هاست که به رویه‌ای عادی تبدیل شده است، اما احکامی که به دنبال این دستگیری‌ها صادر می‌شود، خبر‌سازند و حتی واکنش‌های خارجی را به دنبال دارند.

در تازه‌ترین نمونه، صادر و اجرا شدن حکم سه هزار و ۴۶۵ ضربه شلاق برای ۳۵ دختر و پسر در قزوین در روزهای گذشته، خبر‌ساز شد.

این جوانان برای برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در باغی گرد آمده بودند که دستگیر می‌شوند، در مدت کمتر از ۲۴ ساعت کار بازجویی، تحقیقات و دادگاه آن‌ها به انجام می‌رسد، هر یک به ۹۹ ضربه شلاق محکوم می‌‌شوند و حکم‌شان به اجرا گذاشته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اجرای این حکم‌ها را «درس عبرت» برای کسانی دانسته است که «هنجارشکنی» می‌کنند و «فضای اسلامی شهر و جامعه را مخدوش می‌کنند.»

اسماعیل صادقی نیارکی همچنین به جوانان هشدار داده است که دستگیر شدن در پارتی‌های مختلط و محکومیت و مجازات برای آن‌ها، سابقه کیفری به حساب خواهد آمد و برای آینده تحصیلی، کاری و شغلی‌شان مشکل‌ساز خواهد شد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سیما

    وضعیت برخی ملل درست مثل یک گله گوسفند است. هر از چند گاهی یکی میاید و بره ای را برای ذبح می برد. همه از ترس می آشوبند و بع بعی می کنند ولی خیلی زود آرام، شنگول و مشغول چرا می شوند تا نوبت بعدی برسد و باز همان سیکل. ملت های رشید هرگز چنین رفتاری را برنمی تابند. هرگز و به هیچ بهانه ای!

  • مغال

    نظام حاکم ایران خیلی تبلیغ میکند که سعودی وهابی و داعش و طالبان و امثالهم فرق دارد، ولی هر بار این اتفاقت روی میدهد، تمام تبلیغات نقش بر آب میشود. این نظام میتواند با دلایل دین و مذهبی و فقهی خودش ارز دردسر اجرای احکام خشن و مداخله د رامور خصوصی مردم رها کند و از طرفی مورد اقبال باشد، ولی گویا طعم حکومت اارعب بالنصر برای انها مزه دل نکندی دارد و مانند سعودی و داعش و طالبان... دلش نمیخواهد چههر مردن از خودش نشان بدهد و آبرو و جذابیتی انسان دوستانه و اخلاقی داشته باشد.