ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جشن، جشن، جشن – برای صلح

نگار راستین راکی‌زاده − در کلمبیا صلح برقرار شده و کشور غرق در سرور و شادی است. عکس‌هایی از جشن‌های مردمی.

جشن، جشن، جشن. از پورتو اسکوندیدو برای شما گزارش می‌دهم، از جایی که تا همین چند هفته پیش سفر به آنجا با خطر همراه بود. پورتو اسکوندیدو، در شمال کلمبیا واقع است، در کاریبیک کلمبیا، در ایالت کوردوبا. اهالی منطقه عمدتا تبار آفریقایی دارند. آنان در دوره اخیر از درگیری و سرکوب مداوم رنج بسیار دیده‌اند، اما اکنون بسیار شادند. به صلح رسیده‌اند، بدون تسلیم و اسارت.

کلمبیا همچنان غرق در سرور و شادی است. پس از بیش از نیم قرن نبرد خونین میان چریک‌های چپ‌گرا و دولت مرکزی، سرانجام دو طرف با وساطت کوبا به دنبال یک مذاکره طولانی تصمیم گرفتند به درگیری نظامی پایان دهند. گروه چریکی فارک دیگر به مبارزه سیاسی خواهد پرداخت و دولت متعهد شده است برنامه‌ای برای مشارکت سیاسی همگانی و رعایت عدالت اجتماعی و کمک‌رسانی برای توسعه در مناطق زیرنفوذ چریک‌ها را پیش ببرد.

عکس‌های زیر حال و هوای این روزهای کلمبیا را بازتاب می‌دهند:

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • uli.azad

    چقدر رنگ ولبخند و شادی . زن و مرد ، پیر و جوان همه شادند . خوشحالی از صلح در پایان جنگی طولانی. به امید صلحی پایدار در منطقه خون بار خاورمیانه. مرسی نگار جان که با این عکسهای زنده و زیبا ما را در جریان شرایط تازه در کلمبیا قرار دادی.