ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وضعیت جسمی نامناسب سعید حسین‌زاده پس از اعلام اعتصاب غذای خشک

سعید حسین‌زاده موحد زندانی سیاسی و فعال حقوق کودکان کار از روز یکشنبه ۲۷ تیر دست به اعتصاب غذای خشک زده است.

سعید حسین‌زاده موحد زندانی سیاسی و فعال حقوق کودکان کار از روز یکشنبه ۲۷ تیر / ۱۷ ژوئیه دست به اعتصاب غذای خشک زده است.


بنا بر گزارش‌های رسیده به زمانه، سعید حسین‌زاده موحد که روز دوشنبه ۲۱‌ تیر و به دنبال مراجعه به دادیار زندان اوین بازداشت و هم‌زمان اعلام اعتصاب غذای تَر کرده بود، در حال حاضر و پس از گذشت ۹ روز از اعتصاب غذای تَر و دو روز اعتصاب غذای خشک وضعیت جسمی مناسبی ندارد.

این در حالی است که مسئولان زندان از تحویل داروهای او به بهانه بازرسی خودداری می‌کنند و همچنین با وجود بیماری‌های متعددی که سعید حسین‌زاده به آن‌ها مبتلا شده است، مسئولان زندان به بهانه نبودن متخصص ارتوپد و بررسی گزارش‌های پزشکی از فرستادن او به بیمارستان جهت ادامه درمان جلوگیری می‌کنند.

سعید حسین‌زاده که به گفته نزدیکانش که از نظر جسمی دچار مشکلات جدی شده است اعلام کرده تا زمانی که به خواسته‌ها و مطالباتش رسیدگی نشود اعتصاب غذای خشک خود را ادامه خواهد داد.

سعید حسین‌زاده موحد اسفند‌ماه سال ۹۴ با مرخصی درمانی از زندان اوین آزاد شده بود. او در روزهای پایانی سال ۹۴ پس از یک اعتصاب غذای طولانی که به اعتصاب خشک هم منتهی شده بود، به مرخصی درمانی آمده بود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.