ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رای سنای برزیل: دیلما روسف دادگاهی شود

کمیته استیضاح که در مجلس سنای برزیل برای بررسی پرونده فساد مالی دیلما روسف تشکیل شده بود پس از بررسی این پرونده با رأی ۱۴ مثبت و ۵ منفی، تصمیم گرفت که این رئیس‌جمهور تعلیق شده دادگاهی شود.

کمیته استیضاح در مجلس سنای برز یل روز پنجشنبه ۴ اوت/ ۱۴ مرداد رأی داد که دیلما روسف، رئیس‌جمهوری تعلیق شده برزیل، دادگاهی شود.

کمیته استیضاح که در مجلس سنای برزیل برای بررسی پرونده فساد مالی دیلما روسف تشکیل شده بود پس از بررسی این پرونده با رأی ۱۴ مثبت و ۵ منفی، تصمیم گرفت که  این رئیس‌جمهور تعلیق شده دادگاهی شود.

این کمیته یک هفته دیگر وقت دارد که پرونده را بررسی کند و هفته آینده روز سه شنبه ۹ اوت اعلام خواهد کرد که کدام اتهام‌های مطرح شده علیه روسف را می‌پذیرد تا بر اساس آنها دادگاه آغاز به کار کند.

با این رأی کمیته استیضاح در مجلس سنای برزیل، راه برای برکنار کردن نهایی دیلما روسف آسان‌تر می‌شود.

نمایندگان مجلس سنای برزیل در مه ۲۰۱۶ رأی دادند که ریاست جمهوری دیلما روسف را به‌مدت ۱۸۰ روز معلق شود.

روسف متهم است که در سال ۲۰۱۴ با حساب‌سازی، بودجه دولت را به نحوی در جهت انتخاب مجددش برای مسند ریاست جمهوری به شکل غیرقانونی استفاده کرده است. رئیس‌جمهوری تعلیق شده برزیل این اتهامات را رد می‌کند و معتقد است که انگیزه‌های سیاسی پشت مطرح شدن این اتهامات و تعلیق اوست.

در مدت تعلیق رئیس جمهوری برزیل، معاون او میشل تأمر وظایف او را به عهده گرفته و رئیس‌جمهور موقت برزیل است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.