ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهرام جزایری پیش از سخنرانی در همایش پدیده شاندیز بازداشت شد

در فضای مجازی شایعاتی پخش شد که جزایری قصد دارد مجموعه پدیده شاندیز را از نو راه‌اندازی کند و این سخنرانی او یک برنامه تبلیغی برای رسیدن به این هدف است.

شهرام جزایری، بازرگان و فعال اقتصادی که برای شرکت در همایش شرکت پدیده شاندیز به مشهد سفر کرده بود، با صدور حکم قضایی دستگیر شد.

عکس از آرشیو- شهرام جزایری بار دیگر بازداشت شد

به گزارش روزنامه خراسان، جزایری شنبه ۱۶ مرداد، برای شرکت و سخنرانی در همایش شرکت پدیده شاندیز به مشهد سفر کرده بود اما با حکم قضایی به اتهام «تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی» بازداشت شد.

او قرار بود در این همایش که «بررسی چالش‌های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» نام داشت سخنرانی کند.

در فضای مجازی شایعاتی پخش شد که جزایری قصد دارد مجموعه پدیده شاندیز را از نو راه‌اندازی کند و این سخنرانی او یک برنامه تبلیغی برای رسیدن به این هدف است.

شرکت پدیده شاندیز از سال ۸۰ با فروش سهام برای «توسعه پروژه‌های ساختمانی شاندیز مشهد» آغاز به کار کرد. از سال ۹۳ اتهاماتی درباره تغییر کاربری اراضی خریداری شده توسط این شرکت، سهام‌داران را ترغیب کرد که سهام‌های خود را بفروشند. اما حواله‌هایی که به سهامداران داده شده بود نقد نشد و سرانجام محسن پهلوان، مدیرعامل سابق این شرکت در ششم مرداد ۹۵ دستگیر شد.

به گفته استاندار خراسان این شرکت هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی به سهامداران دارد.

بر پایه گزارش روزنامه خراسان، جزایری «برای انجام تحقیقات در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفته است».

جزایری در سال ۱۳۸۱ به اتهام فساد اقتصادی دستگیر و برای تحمل ۱۱ سال حبس تعزیری روانه زندان شد. او در سال ۹۳ پس از پایان دوران محکومیتش آزاد شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    این تحفه های فاسد اقتصادی دوباره فعال شده و سعی می کنند دوباره خون مردم را در شیشه کرده و از این وضعیت به شدت بی قانون و هردم بیل جمهوری ننگین اسلامی ، کمال سوء استفاده کرده و به غارت و چپاول ثروت ملت ایران ، البته با همدستی دیگر مسئولین بی شرف حکومتی ادامه دهند .