ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«یالثارات» از قوه قضاییه عذرخواهی کرد

نشریه انصار حزب‌الله به جای آنکه از مانی حقیقی، اصغر فرهادی و ترانه علیزاده به خاطر افترای جنسی پوزش بخواهد، از قوه قضائیه عذرخواهی کرد.

نشریه «یالثارات» مقاله‌ای منتشر کرده بود و در آن ترانه علیدوستی، اصغر فرهادی و مانی حقیقی را به مثلث عشقی و فساد اخلاقی متهم کرده بود. سینماگران ایران یکپارچه از همکارانشان دفاع کردند و مانی حقیقی هم اعلام کرد که از این نشریه شکایت می‌برد. اکنون عبدالحمید محتشم، مدیر مسئول و سردبیر این نشریه با انتشار یادداشتی عذرخواهی کرده است، اما نه از هنرمندان. از قوه قضائیه.

اصغر فرهادی، ترانه علیدوستی و مانی حقیقی علیه نشریه یالثارات شکایت کردند

محتشم می‌نویسد: «اینجانب به عنوان مسئول نشریه صریحاً اقرار دارم، اشتباه کرده‌ام در انتشار مقاله‌ای با عنوان "سونامی آلبالوهای جنسی چگونه به سینما آمد".»

و سپس مجدداً سینمای ایران را به فساد و اشائه آن متهم می‌کند: « کارکرد سینمای کنونی، جز مواردی استثنایی، مصداق تباهی و به هلاکت کشاندن نسل است و طبعاً حکم آن از دیدگاه مبانی مکتب واضح است و آشکار. و همگی مکتب باوران انقلابی، در قبال احکام مسلم شرعی مکلف و مسئولند و قطعاً در زمره چنین افرادی، هستند کسانی که با پذیرش پرداخت هزینه لازم، در افشا و تنبیه سرپنجه‌های فساد تردید نکنند؛ چرا که وزانت انقلاب و آبروی نظام اسلامی، بازیچه مفت و رایگان نااهلان نیست.»

او می‌گوید هرچند در انتشار مقاله تهمت‌زننده اشتباه کرده، اما آن خطا از « از صد صواب اولی‌تر» است.

جمال خندان، وکیل مانی حقیقی اعلام کرده است که شنبه، ۱۰ مهر شکایت سینماگران از نشریه انصار حزب‌الله ثبت خواهد شد.

او به خبرآن‌لاین گفته است:  «تکرار مجدد افترای جنسی به اهالی هنر و سینما به بهانه عذرخواهی از قوه قضائیه در واقع تلاشی برای به سخره گرفتن انتقادهای اخیر به عمل آمده از این نشریه است.»

و از مسئولان خواسته که «فکری به حال این وضعیت» کنند.

پیش از این خانه سینما از علی جنتی، وزیر ارشاد اسلامی به خاطر سکوت و انفعالش در برابر نشریه انصار حزب‌الله انتقاد کرده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • همايون

    اينها به مردم توهين ميکنند بعد عضر خواهي از باطري غذاييه مي کنند؟ انقدر پر رو شدند اين پاچه بگيران ولايت وقيح که فکر کردن مملکت ارث پدرشانه. هر اراجيفي دوست دارند ميگويند. اينا به اسم مستضعفين اومدن سر کار و الان کشور را به ضعف کشيدن. مفت خورها.

  • محسن حقی

    سلام .هدف شکاف وتفرقه میان ملت ایران است که دوستان نادان ما این بهانه را بدست دشمن مکار وحیله گر میدهند .بیاییم آدم باشیم صرفنظر از آیین ومذهب وکیش. شاید یک فراری از دین به جمع مومنان پیوست.