ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سفر پوتین به فرانسه به تعویق افتاد

میانه اولاند و پوتین شکراب شده: رئیس جمهور روسیه سفر برنامه‌ریزی شده خود به پاریس را در واکنشی اعتراضی به اظهارات اولاند مبنی بر احتمال جنایات جنگی روسیه در حلب لغو کرد.

رئیس جمهوری روسیه سفر برنامه ریزی شده خود به پاریس را در واکنش به اظهارات اولاند مبنی بر احتمال جنایات جنگی روسیه در حلب لغو کرد.

سفر ولادیمیر پوتین به پاربس که قرار بود ۱۹ اکتبر انجام شود، به خاطر اختلاف نظرهای روسیه و فرانسه در بحران سوریه و سخنان اخیر فرانسوا اولاند علیه رویکردهای مسکو در حلب به تعویق افتاد.

قرار بود پوتین در این سفر یک مرکز فرهنگی و یک کلیسای ارتدوکس را در پاریس افتتاح کند و فرانسولا اولاند نیز در مراسم گشایش همراه او باشد. اولاند اما گفته است که تمایلی به مشارکت در این برنامه ندارد. او هم‌زمان با انتقادی جدی از وضعیت حلب، از لزوم بررسی وقوع جنایات جنگی در این کلان شهر سخن گفت. اولاند در گفت‌وگویی تلویزیونی عنوان کرد: «کسانی که امروز در سوریه جانشان را از دست می‌دهند قربانیان جنایات جنگی هستند و کسانی که مرتکب چنین اعمالی شده‌اند باید در دادگاه بین‌المللی کیفری پاسخگو باشند.»

شکراب بودن میانه پوتین و اولاند ناشی از  وتوی قطعنامه پیشنهادی فرانسه در مورد سوریه نیز هست. مسکو روز شنبه ۸ اکتبر، جلوی تصویب این پیش‌نویس دایر بر توقف بمباران حلب را در شورای امنیت گرفت. ویتالی چورکین، نماینده روسیه در سازمان ملل این قطعنامه را واجد مقاصد سیاسی خواند.

سخنگوی کرملین در توضیح تعویق سفر پوتین در کنایه‌ای آشکار گفت این سفر به وقتی موکول می‌شود که برای فرانسوا اولاند مناسب باشد. قرار بود در دیدار پوتین و اولاند، علاوه بر بحران سوریه، در مورد مسئله اوکراین نیز مذاکره شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.