ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: برای نتیجه انتخابات آمریکا نه عزا می‌گیریم و نه شادی می‌کنیم

رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید برای ایران فرقی نمی‌کند چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده. او باز هم به سخنان انتقادی دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی‌اش استناد کرد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی می‌گوید نتیجه انتخابات آمریکا برای ایران فرقی ندارد و ایران از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات «خیری» ندیده است.

رهبر جمهوری اسلامی هدف «دشمن» را اقتصاد دانست و گفت «دشمن تصور می‌کند اقتصاد نقطه ضعف کشور است»

خامنه‌ای که روز چهارشنبه ۲۶ آبان در برابر گروهی از مردم اصفهان صحبت می‌کرد، گفت: «بر خلاف عده‌ای که در دنیا، برای نتیجه انتخابات آمریکا، عزا گرفته‌اند یا عده دیگری که شادی می کنند ما نه عزا می‌گیریم و نه شادی می‌کنیم زیرا برای ما فرقی نمی کند.»

او به نتیجه انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا اشاره کرد و افزود: «ما هیچ قضاوتی درباره این انتخابات نداریم زیرا آمریکا، همان آمریکا است.»

خامنه‌ای تأکید کرد که در ۳۷ سال گذشته هر یک از دو حزب جمهوری‌خواه و دمکرات که در آمریکا بر سر کار بودند، «هیچ خیری که نرساندند، دائماً نیز شر آن‌ها متوجه ایران بوده است».

به‌گفته او جمهوری اسلامی هیچ نگرانی ندارد و برای مواجهه با هر حادثه محتملی نیز آماده است.

خامنه‌ای که پیش از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی به «سقوط اخلاقی» آمریکا پرداخته و در اثبات نظرات خود از سخنان ترامپ در انتقاد به شرایط آمریکا مثال زده بود این بار نیز بدون نام بردن از ترامپ به گفته‌های او استناد کرد و گفت: «[این‌ها] سخنانی بوده که در این سال‌ها همواره مطرح می‌شده اما عده‌ای نمی‌خواستند آن را بپذیرند.»

مقامات ایرانی به‌طور کلی پس از پیروزی ترامپ خویشتندار ماندند و عموماً همین موضع خامنه‌ای را گرفتند.

علی خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود باز هم بر «بصیرت سیاسی» مسئولان حکومتی تأکید کرد و گفت نباید مجذوب آمریکا شوند.

رهبر جمهوری اسلامی هدف «دشمن» را اقتصاد دانست و گفت «دشمن تصور می‌کند اقتصاد نقطه ضعف کشور است.»

او بار دیگر شعار خود مبنی بر «اقتصاد مقاومتی» را مطرح کرد و گفت مسئولان باید در این زمینه «اقدام و عمل» کنند.

لینک‌های مرتبط:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جنیرا

    آره ديگه پول به اندازه کافي چاپيدي خودتو نوچه هات عزاداری نداره. شادی هم که ندارید چون غرق در لذت ها شدید متوجه نیستید. مردم بدبخت باید تاوان تصمیمات مزخرف تو و نوچه هات را بپردازند. مردم ايران چه فکر کردند 22 بهمن 57 که این ها را سر کار آوردند. مگه مضر تر از ملایان و آخونها برای مردم کسی هست؟ از قاچاقچیان مواد مخدر برای ملت ایران مضرترند.

  • آسیب پذیر

    دشمن نمیداند کسی که برای اسلام کار می کند در فکر اقتصاد و حقوق و زندگی خوب نیست مگر اینکه ولی امر مسلمین جهان یا از دارو دسته اش باشد. ما مردم فتنه گر باید بفکر مبارزه با امریکا باشیم، حالا هرکس رئیس جمهور بود و هر رفتاری داشت فرقی نمی کند. ما باید دشمن داشته باشیم. البته اگر یک کسی رئیس جمهور امریکا شود که اهل هیاهو و شعار و جار و جنجال باشد برای نظام مقدس بهتر است ، زیرا از این طرف هم ولی امر مسلمین جهان و سپاه پاسداران و صدا و سیمای نظام مقدس بهانه پیدا می کنند تا دشمن دشمن بگویند؛ نظام هم با هزینه مردم فتنه گر ایران موشک بسازد و این ور و آن ور نیروی قدس بفرستد و شلوغ کند تا هم حق مردم فتنه گر را ندهد و هم با بهانه توطئه و تفوذ دشمن آنها را سرکوب کند. باید بصیرت داشته باشیم، یعنی هرچه ولی امر مسلمین جهان گفت بگوییم چشم و هیچ مخالفت و انتقادی نباشد که تبلیغ علیه نظام مقدس میشود، ما هم کافر می شویم و دشمن هم سؤ استفاده می کند!