ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع مردم شيراز در اعتراض به انتشار پارازيت

مردم شيراز در اعتراض انتشار پارازيت در فضای اين شهر، در مقابل استانداری فارس تجمع كردند. به گفته معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت امواج و پارازیت‌ها در ابتلا به سرطان مؤثرند.

مردم شيراز در اعتراض به انتشار پارازيت در فضای اين شهر، در مقابل استانداری فارس تجمع كردند.

تجمع مردم شیراز مقابل استانداری فارس در اعتراض به انتشار پارازیت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) جمعی از مردم فارس دوشنبه ۲۰ دی ماه در اعتراض به انتشار پارازيت در فضای شهر شیراز در مقابل ساختمان استانداری فارس تجمع كردند.

در اين تجمع كه نيروی انتظامی نیز حاضر بود بخشی از تجمع‌كنندگان با مدير روابط عمومی و امور بين‌الملل استانداری فارس كه در جمع آنان حاضر شده بود، گفت‌وگو و خواسته‌های خود را مطرح كردند.

تجمع كنندگان در شعارهای خود خواستار رسيدگی مسئولان به انتشار پارازيت در شيراز و ارائه پاسخ‌هايی شفاف و صريح در اين‌باره شدند.

فیلم منتشر شده از این تجمع در شبکه‌های اجتماعی:

— Ali Fotovvati (@kactous) January 9, 2017

پيش از اين سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس نيز در واكنشی به بحث انتشار پارازيت در شهر شيراز، از تشكيل كميته‌ای برای بررسی علمی و تخصصی موضوع خبر داده بود.

همچنين مدير روابط عمومی و امور بين‌الملل استانداری فارس نيز در واكنش به اين موضوع، دانشگاه‌های شيراز و علوم پزشكی شيراز را مسئول بررسی تخصصی مسئله اعلام كرده بود.

محمدتقي تذروی، يكی از نمايندگان شورای اسلامی شهر شيراز نيز طی نامه‌ای خطاب به استاندار فارس خواستار بررسی موضوع انتشار پارازيت در اين كلان‌شهر شده بود.

او در نامه خود، با اشاره به تأثيرات نامطلوب پارازيت بر سلامت شهروندان، بررسی و رسيدگی به اين مسئله را يكی از مطالبات جدی مردم عنوان كرده بود.

چهارم دی‌ماه جاری رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه رونمایی از سامانه و بانک اطلاعاتی جامع سرطان در شیراز گفته بود: «از آن‌جا که در ابتدا اطلاعات کاملی از سرطان‌زایی پارازیت‌ها نداشتیم، اظهارنظر نمی‌کردیم اما مطالعات اولیه اخیر نشانگر آن است که این امواج و پارازیت‌ها عوارض دارند و در ابتلا به سرطان مؤثرند.»

این درحالی است که هادی پژوهش جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، آذرماه سال جاری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر انتشار پارازیت‌ها را شایعه‌ای دانسته بود که مردم نمی‌بایست در فضای مجازی به آن دامن زنند.

ارسال امواج مزاحم یا پارازیت در ایران موضوع مورد مناقشه سال‌های اخیر است و عده‌ای این امواج را برای سلامتی شهروندان مضر می‌دانند.

سال گذشته وزیر ارتباطات گفته بود، وضعیت پارازیت‌ها در حال حاضر به‌صورت مستمر و منظم با هماهنگی سازمان انرژی اتمی و دستگاه‌های دیگر از جمله وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست در حال انجام است.

در  این زمینه بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اکبری

    خنده دار نیست چه در یک مملکت سازمان یا نهاد منتشر کننده پارازیت را کسی نشناسد با کسی خبری نداشته باشد . گزارشی با شرکت ۵یا ۶ کارگروه تشکیل میشود و پروژه ای انجام میشود و اجازه نمی‌دهند مردم در جریان قرار گیرند،مملکته داریم