ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه کارگر اداره برق جیرفت هنوز پیدا نشده‌اند

سرنوشت سه کارگر افغان که از روز یکشنبه در حین کار در ارتفاعات اطراف جیرفت در محاصره برف و بهمن گرفتار شدند هنوز ناروشن است.

هنوز نشانی از سه کارگری که روز یکشنبه در اطراف جیرفت در محاصره برف و بهمن گرفتار شدند در دست نیست. جسد دو تن از کارگران پیدا و شناسایی شده و به گفته‌ی سازمان امداد هلال احمر امروز (سه‌شنبه ۱۹ بهمن) نیز جستجو برای یافتن آن‌ها ادامه یافت.

این کارگران به همراه سه کارگر افغانستانی دیگر، یکشنبه گذشته در حال نصب دکل‌های برق در ارتفاعات برفی روستای جشار از توابع شهر جبالبارز استان کرمان بودند که در محاصره برف ماندند. سه تن از این کارگران سعی کرده بودند برای برای تقاضای کمک خود را به روستای این منطقه به نام دهنو برسانند که در اثر سقوط بهمن دو تن از آنان زیر بهمن ماندند و جان باختند. نفر سوم توانست خود را به روستای مربوطه برساند.

از یکشنبه تا کنون از سرنوشت سه کارگری که در محل باقی مانده بودند خبری در دست نیست.

روز دوشنبه اجساد دو کارگری که زیر بهمن مانده بودند پیدا و توسط بستگانشان شناسایی شد. مدیر کل پزشکی قانونی کرمان اسامی این دو کارگر افغان را نسیم کریمی و جلال کریمی اعلام کرد.

جبالبارز در ۴۶ کیلومتری شمال شهر جیرفت و در راه اصلی جیرفت – کرمان قرار دارد. آخرین خبر منتشره امروز حاکی است محل کانکس کارگران در ارتفاعات روستای جشار توسط بالگردها شناسایی شده است. اما از سرنوشت سه کارگر خبری منتشر نشده است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.