ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ممنوعیت ورود زنان در تور جهانی والیبال ساحلی در کیش برطرف شد

مشکل حضور بانوان تماشاگر در رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی کیش برطرف شد.

مسئولان نظارت بر رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی کیش به علت ممنوعیت ورود زنان تصمیم داشتند مسابقه‌ها را تعطیل کنند. اما درنهایت مشکل حضور بانوان تماشاگر در تور جهانی حل شد.

عکس تزیینی است

به گزارش روزنامه قانون شماره سه‌شنبه ۲۷ بهمن با اینکه پیش از شروع این مسابقه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود که زنان اجازه تماشای مسابقه‌ها را داشته باشند، وقتی زنان برای تماشا به ساحل آمدند مسئولان ایرانی از حضورشان جلوگیری کردند.

در پی این ممنوعیت، فابیو آزودو، مدیرکل والیبال ساحلی فدراسیون جهانی والیبال که برای نظارت این مسابقه‌ها راهی کیش شده است، پس از مشاهده ممنوعیت ورود زنان خبر داد که این مسابقه‌ها را تعطیل خواهد کرد. زیرا به عقیده او جلوگیری از ورود زنان نقض قوانین برگزاری این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

کسری غفوری، مسئول کمیته والیبال ساحلی تصمیم ممنوعیت ورود زنان را غیرمسئولانه دانست.

به گفته او آنها در جلساتی با ناظر فدراسیون جهانی و مسئولان کمیته جهانی والیبال ساحلی، فرمانده نیروی انتظامی و مدیر کل مناطق آزاد کیش داشتند، درنهایت توانستند مجوز حضور بانوان را بگیرند.

رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی از سه‌شنبه ۲۷ بهمن به میزبانی جزیره کیش آغاز شده و قرار است تا ۳۰ بهمن ادامه داشته باشد.

حضور زنان برای تماشای مسابقه‌های ورزشی در جمهوری اسلامی ممنوع است و این موضوع مخالفت‌های بسیاری را از سوی فعالان مدنی به همراه داشته است. وزیر کشور: ورود زنان ایرانی به ورزشگاه‌ها همچنان ممنوع است

درحالی که شهیندخت مولاوردی خردادماه سال جاری گفته بود که مجوز ورود زنان به ورزشگاه‌ها امضا شده اما نمی‌داند که برای اجرا ابلاغ شده یا نه. او با بیان این‌که در جلسات وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت کشور، نیروی انتظامی و وزارت ورزش و جوانان سازوکارهای حضور زنان در ورزشگاه‌ها تدوین و صورت‌جلسه امضا شده، حتی وعده داد که زنان برای تماشای دور برگشت مسابقه‌های لیگ جهانی والیبال که از ۲۹ خرداد در تهران برگزار می‌شد، «نباید مشکلی داشته باشند»، اما شماری از روحانیان در نامه‌ای به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و مراجع تقلید خواهان جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه‌ها شدند و مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز در رسانه‌های خود تبلیغات وسیعی علیه این اقدام به‌راه انداختند در نتیجه وعده‌های داده شد نیز هیچ‌گاه عملی نشد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Ali

    1.این مقاله زیبا را حتما بخونید و توی ایران پخش کنید. واقعیت مردم ایرانه‌‌; در تریبون زمانه ولایت فقیه در قرن ۲۱ تجربه ای تلخ تر از ولایت پاپ در قرون وسطی https://www.tribunezamaneh.com/archives/113881