ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برق‌گرفتگی در کلاس درس باعث مرگ یک دانش‌آموز شد

یک دانش‌آموز تویسرکانی رشته برق در کارگاه درس دچار برق‌گرفتگی شد و پس از ۲۴ ساعت، روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ماه جان خود را از دست داد.

روز گذشته یک دانش‌آموز تویسرکانی رشته برق در کارگاه درس دچار برق‌گرفتگی شد و پس از ۲۴ ساعت، روز پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ماه جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان، یکی از دانش‌آموزان رشته برق مدرسه «محمدیه» شهرستان تویسرکانِ استان همدان در کارگاه درس، هنگامی‌که معلم نیز حضور داشت دچار برق گرفتگی شد و به بیمارستان انتقال داده شد. اما این دانش‌آموز پس از یک روز در کما بودن جان خود را از دست داد.

برخی از دانش‌آموزان ایران در مناطق مختلف ایران، به ویژه روستاهای مناطق محروم از شرایط تحصیل امن و مناسب برخوردار نیستند.

آتش‌سوزی و مسمومیت دو نمونه از مواردی هستند که تاکنون مرگ و بیماری تعدادی از دانش‌آموزان را رقم زده‌اند.

سال ۹۳ یک مقام آموزش و پرورش اعلام کرده بود ۷۵ هزار کلاس درس در ایران از «بخاری استاندارد» بی‌بهره مانده‌اند. این به این معناست که در کلاس‌های درس دست‌کم ۲۰۰ هزار دانش‌آموز هنوز بخاری نفتی یا گازی می‌سوزد و دانش‌آموزان را در معرضخطر قرار می‌دهد.

دی ماه سال جاری نیز ۴۹ دانش‌آموز پسر از شهر میانه در «اردوگاه امام خمینی» زنجان دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در همین زمینه بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.