ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مخابرات به دنبال تعدیل نیرو

مدیریت منابع انسانی شرکت مخابرات به تمام واحدهای این شرکت اعلام کرده که در راستای اجرای سیاست تعدیل نیرو به کارکنان داوطلب استعفا مبلغی را به عنوان تشویقی اعطاء خواهد کرد.

شرکت مخابرات ایران به دنبال تعدیل نیروهای خود است. این سیاست در حالی پیگیری می‌شود که کارکنان مخابرات در ماه‌های گذشته چندین بار در برابر مجلس شورای اسلامی علیه شرایط کاری در این شرکت دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

تجمع کارکنان بخش خصوصی مخابرات در برابر مجلس

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، شرکت مخابرات ایران به دنبال اجرای سیاست‌های تعدیلی و «کاهش هزینه‌ها» است و برخی از کارکنان خود را بیکار خواهد کرد.

این خبر پس از آن اعلام می‌شود که چند روز پیش، سوم اسفند، کارکنان بخش خصوصی مخابرات در برابر مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند و خواستار عقد قراردادهای مستقیم با شرکت مخابرات و رفع تبعیض بودند. آنها می‌گفتند که دستمزدهایشان به عنوان کارکنان بخش خصوصی مخابرات بسیار کمتر از کارکنان رسمی این شرکت است.

بنابر گزارش ایلنا، مدیریت منابع انسانی شرکت مخابرات شانزدهم اسفندماه به تمام واحدهای این شرکت اعلام کرده که در راستای اجرای سیاست تعدیل نیرو به کارکنان داوطلب استعفا مبلغی را به عنوان تشویقی اعطاء خواهد کرد.

۵۱ درصد سهام شرکت مخابرات جمهوری اسلامی ایران مهر ۱۳۸۸ در یک معامله پر از ابهام و حاشیه به سه شرکت وابسته به سپاه پاسداران و «ستاد اجرایی فرمان امام» واگذار شد. نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی این معامله را «صوری» دانسته و خواستار لغو آن شده بودند.

بر اساس گزارش ایلنا، تعداد کارکنانی که از تبعیض در شرایط کار و دستمزد رنج می‌کشند، ۴۰ هزار نفر است.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران اما اعلام کرده‌است که این شرکت امکان عقد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی خود را ندارد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.