ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«داروگر» تعطیل شد

بدهی ۸۰۰ میلیارد تومانی شرکت تولیدی داروگر را تعطیل کرده است. کارگران می‌گویند که از ۲۵۰۰ کارگر شاغل تنها ۴۵۰ نفر هنوز اخراج نشده‌اند.

شرکت تولید مواد شوینده «داروگر» تعطیل شد. بدهی بانکی دلیل اصلی تعطیلی این شرکت اعلام شده است.

شرکت تولیدی داروگر تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی در ایران تعطیل شد.

خبرگزاری تسنیم یکشنبه ۲۰ فروردین گزارش کرد که شرکت تولیدی داروگر تعطیل شده است.

کارگران این شرکت تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی گفته‌اند که پس از تعطیلات نوروزی به آن‌ها اعلام شده که برای «تسویه حساب اقدام کنند».

داروگر یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید مواد شوینده در ایران به شمار می‌آید که حدود ۹۰ سال از عمر آن می‌گذرد.

رئیس شورای کارگران کارخانه داروگر گفته است که این کارخانه به دلیل بدهی پلمپ شده است. به گفته حبیبی از ۲۵۰۰ کارگر شاغل در داروگر تنها ۴۵۰ نفر هنوز اخراج نشده‌اند.

در پیوند با همین موضوع یکی عضو سابق انجمن شویندگان که نامش افشاء نشده، بدهی این شرکت به بانک‌ها را ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده و گفته است که بدهی شرکت بیشتر از دارایی‌های آن است.

شرکت تولیدی داروگر یکی از زیرمجموعه‌های کارخانجات تولی‌پرس قزوین است که طی دو دهه گذشته با مشکل مالی روبرو شده است.

ابراهیم اسدی رئیس کانون شورای هماهنگی کارگران قزوین گفته است که کمیته ویژه‌ای در استانداری قزوین برای رسیدگی این مسئله تشکیل شده است.

خبر تکمیلی:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرشد

    اون از ازمايش اين از داروگر اون از ايرانخودرو نتيجه ي مديريت امام زماني نتيجه اي بجز سقوط به قهقراي اسفل و سافلين و نابودي صنعت و هنر و اخلاق براي اين مملكت نداشته بلاي اخوند از بلاي مغول براي اين مملكت خانمانسوزتره

  • احسان

    این خبر رو ایسنا تکذیب کرده!

  • پناهجوی

    حکومت اسلامی عامل هر فساد است دلیلی جز این ندیدم از زمان قاجار آخوندها مثل بخدک به جان ایران افتادن و ایران رو تجذیه کردن

  • Omid

    ای ر*** تو این نظام جمهوری اسلامی با این ساختار دیکتاتوری ش ،،وقتی همه ی درآمد نفتی کشور رو خرج ساخت بمب اتم و جنگ سوریه میکنن،خب معلومه که پولی نمیمونه که به کار خانه های تولیدی کمک کنند تا ورشکسته نشوند ،تازه کمک پیشکششون ،بانکهای گرسنه شونم با اون بهره های بالا انداختند بجونه کارخانه‌های تولیدی بدبخت مثله داروگر.

  • Omid

    عاقبت در افتادن با آمریکا و فقط دنباله بمب اتمی بودن همینه.

  • احمد

    نظام آخوندی نفسش به شماره افتاده.