ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«به کارگران اجازه دهید ۱۱ اردیبهشت راهپیمایی ضدآمریکایی کنند»

قاضی پور نماینده اصولگرای مجلس از وزارت کشور خواست به خانه‌ کارگر اجازه دهد روز کارگر «با شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را از عملکرد غیر انسانی خود در سوریه و یمن به نمایش گذارند.»

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی پور نماینده اصولگرای مجلس از وزارت کشور خواست به خانه‌ کارگر اجازه داده شود در روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر کشور علیه آمریکا تظاهرات کنند. علی لاریجانی رئیس مجلس با تائید این پیشنهاد خواست که: «وزارت کشور با نگاه مثبت به این پیشنهاد آن را پیگیری کند.»

نادر قاضی پور

به گزارش خبرگزاری مجلس قاضی‌پور امروز ۲۱ فروردین، با استناد اصل ۲۷ قانون اساسی گفت راهپیمایی و اجتماعات به شرط آن که مُخل «مبانی قانونی جامعه و اسلام» نباشد مجاز است و او درخواست می‌کند وزارت کشور به خانه کارگر اجازه دهد در سراسر کشور تظاهرات کند و با «شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را از عملکرد غیر انسانی خود در سوریه و یمن به نمایش گذارند.»

وزارت کشور فعالیت تشکل‌های مستقل کارگری را به رسمیت نمی‌شناسد و به آنان اجازه نمی‌دهد در روز کارگر با برپایی تجمع و راهپیمایی مطالبات کارگران را مطرح کنند.

با این که تشکل «کانون عالی شوراهای اسلامی کار» که خانه کارگر نیز نامیده می‌شود، همسو با دولت است اما در چند سال اخیر وزارت کشور با درخواست این تشکل نیز برای برگزاری تظاهرات موافقت نکرده و خانه کارگر مراسم خود را در سالن سربسته برگزار می‌کند.  

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    در پی حمله هوایی ایالات‌ متحده به سوریه، حسن روحانی طی یک تماس تلفنی با همتای سوری‌اش بر تداوم حمایت خود از دولت اسد، تأکید کرده است. وبسایت رئیس جمهور ایران طی انتشار بیانیه ای نوشته است که حسن روحانی طی تماسی تلفنی ضمن تاکید بر تداوم حمایت خود از دولت وی، گفته است: «ملت ایران !! در جنگ با ترورسیم ! و دفاع از تمامیت سوریه، همچنان در کنار ملت ! سوریه خواهد ماند