ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شرکت «بهار نارنج» پلمب شد و کارگران آن بیکار شدند

حشمت‌الله داودی مدیرعامل شرکت «بهار نارنج» با اعلام خبر تعطیلی این کارخانه، علت آن را عدم دریافت تسهیلات لازم اعلام کرد.

حشمت‌الله داودی مدیرعامل شرکت «بهار نارنج» با اعلام خبر تعطیلی این کارخانه، علت آن را عدم دریافت تسهیلات لازم اعلام کرد. او گفت در انبار شرکت معادل ۱۰۰ میلیون تومان کالا وجود دارد اما به خواست بانک حکم پلمپ کارخانه صادر شده است.

پایگاه خبری شیروان‌نیوز به نقل از داوودی نوشته است این واحد که در سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده، قرار بود ۲۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند اما بانک صادرات تا کنون ۱۷۵ میلیون تومان از اعتبار را پرداخت کرده و مابقی در اختیار کارخانه قرار نگرفته است.

به گفته مدیرعامل شرکت بهار نارنج، بانک صادرات پس از چهار قسط معوقه کارخانه، اجرائیه صادر کرده است.

شیروان‌نیوز نوشته است به دلیل عدم حمایت از واحدهای تولیدی منطقه شمال خراسان، جویندگان کار به ناگزیر مهاجرت می‌کنند و سرشماری سال گذشته نشان داد رشد جمعیت آن منفی است.

گزارشی که آذرماه سال ۹۵ از وضعیت واحدهای تولیدی شمال خراسان (عمدتاً مؤسسات کشاورزی و فرآوری محصولات) منتشر شد حاکی از آن بود که بخش قابل توجهی از بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی و صنعتی این منطقه با مشکلات مالی از قبیل نبود اعتبار و بدهی به بانک‌ها روبه‌رو هستند.

شرکت بهار نارنج واقع در شرق شیروان در اوج فعالیت خود در سه شیفت و با ۶۰ کارگر فعالیت می‌کرد. داوودی مدیرعامل این شرکت تعداد کارگران اکنون بیکار شده شرکت را ۳۲ تن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    تازمانیکه دیکتاتوری خامنه‌ای هست ،انتخابات ریاست‌جمهوری بی فایده ست،اما ایکاش خود خامنه‌ای مثله آقای اردوغان در ترکیه با برگزاری رفراندوم پست ریاست جمهوری را در ایران حذف و اختیارات آنرا به خودش منتقل میکرد که لا اقل کمی دلش برای مردم فقیر ایران بسوزه و کاری براشون بکنه .وگرنه تازمانیکه یکنفر با رای مستقیم بشه رییس‌جمهور و یکنفر بنام رهبر رو که با مردم هم انتخاب نشده بالای سره خودش ببینه و خودشون هیچکاره و رفتنی از قدرت ،خب طبیعه که فقط بفکر چپاول ودزدی پوله نفت و بعده هشت سال مثله خاتمی و احمدی‌نژاد تبدیل میشه به اپوزیسیون نظام،،بنظر من واقعن دلسوزان نظام باید این ساختار فعلی قدرت رو هرچه زودتر عوض کنند.