ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت ارتباطات: چانه‌زنی برای فیلتربرداری از یوتیوب و بلاگ‌اسپات در دانشگاه‌ها

محمد جواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات گفته است که وزارت‌ ارتباطات در حال «رایزنی جدی» با دادستانی کل کشور برای رفع فیلتر بلاگ اسپات و یوتیوب در دانشگاه‌هاست.

محمد جواد آذری جهرمی، معاون وزیر ارتباطات گفته است که وزارت‌ ارتباطات در حال «رایزنی جدی» با دادستانی کل کشور برای رفع فیلتر بلاگ اسپات و یوتیوب در دانشگاه‌هاست.

خبرگزاری فارس از قول معاون وزیر ارتباطات نوشته است: «با دادستانی کل کشور مذاکرات جدی انجام داده‌ایم که دو سرویس بلاگ اسپات و یوتیوب در دانشگاه‌ها رفع فیلتر شود و در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گیرد. نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کارگروه فیلترینگ به شدت موضوع را پیگیری می‌کنند و مطالب برای ارایه این درخواست آماده شده است. »

بلاگ‌اسپات و یوتیوب هر دو از سرویس‌های شرکت گوگل هستند. بلاگ‌اسپات سرویسی برای ایجاد و مدیریت وبلاگ است. یوتیوب مخزن عمومی ویدئو است. هر دو از سرویس‌های محبوب هستند. دسترسی کاربران ایرانی به آنان از طریق فیلترشکن است که به ویژه دانشجویان در استفاده از آن تخصص دارند.

علاوه بر فیلتر کندی اینترنت در ایران مانع استفاده عادی از این سرویس‌های استاندارد است.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.