ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دولت و قرارگاه خاتم‌الانبیا به توافق رسیدند

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ،بر اساس این توافق، سپاه پیمانکاری قراردادهایی تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان را به بخش خصوصی واگذار می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران و دولت حسن روحانی درباره میان مشارکت سپاه در اقتصاد ایران به توافق رسیده‌اند. بر اساس این توافق، سپاه پیمانکاری قراردادهایی تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان را به بخش خصوصی واگذار می‌کند.

سپاه پیمانکاری قراردادهایی تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان را به بخش خصوصی واگذار می‌کند.

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره توافق سپاه پاسداران با دولت حسن روحانی درباره مشارکت در پروژه‌های اقتصادی گفته است:

«مسائل مربوط به پیمانکاری بین دولت و سپاه تا حدی حل شده و در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیاء در مواردی که در توان پیمانکاران داخلی است، وارد نمی‌شود. در اموری که بخش خصوصی نمی‌تواند شرکت کند،‌ قرارگاه ورود می کند و دیگر در هر کاری وارد نمی‌شود. در واقع سطحشان را با فعالیت‌ها تنظیم کرده‌اند. مثلاً دیگر در قراردهای ۵۰، ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیارد تومان و در مواردی که در توان پیمانکاران داخلی است، وارد نمی‌شوند.»

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در چهار سال گذشته دولت حسن روحانی در تخصیص بودجه دفاعی از هر نظر با با سپاه پاسداران همکاری کرده است.

حسن روحانی یک ماه پیش در ۲ تیر سال جاری سپاه پاسداران را با یک دولت تفنگ به دست مقایسه کرده بود که عرصه را برای رقابت آزاد تنگ کرده است. رئیس جمهوری اسلامی در آن زمان بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری بخش‌های بالادستی اقتصاد ایران به بخش خصوصی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • راوی حق

    میدانستم این شیادها رای جمع کن با جلادها توافق میکنند. باز هم میگیم میدانم حتی حسن روحانی نیت خوبی داشته باشد ، بهترنی و عملا تنها خدمتی به ملت ایران میتواند بکند توزیع روت ملی در اختیار دولت است. از واگذازی و فروختن صنایه شرکتها به سرمایه دارها و خصولتی جلوگیری کننده و همه تبدیل به سهام بکند و همین امسال اریگان به عموم مساوی توزع کند و فقط درامد دولت از محل مالیات و عوارض و گمرک تامین کند. اشکالای ندارد تمام معادن بزرگ و نفت و گاز... تبدیل به سهام عمومی کند ولی فعلا حتی بالای 50% مالیات بگیرد ولی ملت صاحب حق خودش کند. این خیانت فروش ثورت ملی به سرمایه دار اشارف و خصولتی پپایان این دارد اگرهنوز واقعا به شهارهایش اعتقادی دادرو یک جو عرق ملی است در وجودش. این تنها راه تامین رای دائمی و توانمند ملت اکثرا فقیر ملت. کسی از حسن روحانی توقع سرنگوئی نظام ولایی ندارد. ولی توزیع ثروت ملی ایران هم در اختیارش است و کمک به ملت ایران. حسن رووحانی این اتهام وطن فروشی و شیادی با واگذاری ثروت ملی به مردم ایران به صورت سهام رایگان مساوی میان عموم ثابت کند. برای من این تنها ملاک صداقت اوست.