ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فیفا: فوتبال جای سیاست دولت‌ها نیست

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بارها اعلام کرده که قوانین این نهاد دخالت سیاسی دولت‌ها در ورزش را نمی‌پذیرد. فیفا از فدراسیون فوتبال ایران پس از انتشار خبر محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی توضیح خواسته است؛ این دو فوتبالیست ایرانی در بازی‌های باشگاهی همراه تیم‌های خود مقابل یک تیم اسرائیلی بازی کرده بودند.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بارها اعلام کرده است که قوانین این نهاد، دخالت سیاسی دولت‌ها در ورزش را نمی‌پذیرد. فیفا از فدراسیون فوتبال ایران پس از انتشار خبر محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی توضیح خواسته است؛ این دو فوتبالیست ایرانی در بازی‌های باشگاهی همراه تیم‌های خود مقابل یک تیم اسرائیلی بازی کرده بودند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Neda

    مردی که، خود را از سیاهی ها جدا ساخت و ثابت کرد که حتی برای پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی نباید از انسانیت،عبور کرد... تومسعود شجاعی در قلب تک تک ِ مردم این سرزمین ، جایگاهی در خورِ یک پهلوان، خواهی داشت... رفتار ، گفتار و کردارت در بیرون ِ مستطیل سبز برایمان بیشتر از جانفشانی هایت در داخل زمین، ارزشمند تر است. آفرین و دستمریزاد.

  • farid

    مهدی مهدی کیا کاپیتان سابق تیم ملی با انتشار عکسی از مسعود و احسان می نویسد: «لحظاتی که باعث خوشحالی مردم ایران شدید هیچوقت از یاد نخواهد رفت. به امید روزی که سیاست دست از سر ورزش بردار و عمل جای شعار را بگیرد. ای کاش به فکر زیرساخت های ورزش، ساختن چند ورزشگاه آبرومندانه و توجه به ورزش های پایه این مملکت، از بین برد فقر، اعتیاد، بیکاری و... بودیم نه اتفاقات لبنان و سوریه و عراق و... پاینده باد ایران و ایرانی...