ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پس از مذاکره با شرکت مخابرات، تجمع اعتراضی کارکنان مخابرات روستایی ادامه یافت

صدها تن از کارکنان مخابرات روستایی با خواست انعقاد قرارداد دائم و مستقیم با شرکت مخابرات و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مقابل ساختمان مرکزی شرکت مخابرات در تهران تجمع کردند.

صدها تن از کارکنان مخابرات روستایی که از استان‌های مختلف ایران به تهران آمده‌اند روز دوشنبه نیز به تجمع خود ادامه دادند. آن‌ها روز گذشته با خواست انعقاد قرارداد دائم و مستقیم با شرکت مخابرات و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مقابل ساختمان مرکزی شرکت مخابرات در تهران تجمع کرده بودند. شرکت مخابرات در مذاکره با نمایندگان معترضان حاضر به برآورده کردن مطالبات آن‌ها نشده است.

کارکنان مخابرات روستایی روز دوشنبه ۲۰ شهریور نیز به تجمع خود در تهران ادامه دادند

بیش از ۴ هزار کارگزار مخابرات روستایی در سراسر کشور خواستار تعیین وضعیت شغلی خود، حذف پیمانکاران و انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند و بارها دست به اعتراض و تجمع زده‌اند.

تعیین وضعیت شغلی کارکنان مخابرات روستایی به تصویب مجلس نیز رسیده است. اما دولت و شرکت مخابرات به وعده خود عمل نکرده‌اند.

اجتماع‌کنندگان روز یکشنبه ۱۹ شهریور در تهران مقابل ساختمان مرکزی مخابرات که تعداد آن‌ها بیش از ۵۰۰ تن گزارش شده است، در تجمع روز یکشنبه از جمله شعار می دادند: قرارداد دائمی حق مسلم ماست/ هیهات من الذله.

یکی از تجمع‌کنندگان در اجتماع روز دوشنبه ۲۰ شهریور، در باره نتیجه مذاکرات روز یکشنبه میان نمایندگان کارکنان با مسئولان شرکت مخابرات به خبرگزاری کار ایران(ایلنا) گفته است: «از نتیجه جلسه راضی نیستیم و نتوانستیم در مورد شرایط قرارداد و اجرای طرح طبقه‌بندی با مخابرات به توافق برسیم.»

خبرگزاری مهر به نقل از محمدرضا بیدخام نوشت: «کارگزاران مخابرات روستایی معتقدند شرکت مخابرات باید با آنها قرارداد مستقیم منعقد کند که از نظر قانونی، غیرممکن است.»

 سخنگوی شرکت مخابرات ایران در واکنش به تجمع کارکنان مخابرات روستایی تاکید کرده که مخابرات این کارکنان را استخدام نخواهد کرد.

آخرین خبرهای کارگری زمانه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.