ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تلاش مقام‌های قضایی و امنیتی برای بازگرداندن محمود صالحی به زندان

کمیته دفاع از محمود صالحی بازگرداندن صالحی به زندان را نشانه عزم نهادهای امنیتی برای از بین‌بردن تدریجی این فعال کارگری قلمداد کرد.

محمود صالحی فعال کارگری زندانی که روز ۶ آبان مجددا دستگیر و چند روز بعد بدلیل ناراحتی شدید قلبی به بیمارستان منتقل و پا در زنجیر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، برخلاف توصیه پزشکان متخصص و پزشکی قانونی قرار است مجددا به زندان بازگردانده شود.

پزشکان معالج توصیه کرده‌اند محمود صالحی برای ادامه معالجات به یک بیمارستان مجهز منتقل شود. اما شعبه ۴ اجرای احکام سنندج روز پنجشنبه ۱۸ آبان به خانواده صالحی اعلام کرد که این فعال کارگری روز جمعه ۱۹ آبان به زندان بازگردانده خواهد شد.

— حقوق بشر در ایران (@ICHRI_Fa) 2. November 2017

کمیته دفاع از محمود صالحی در اطلاعیه‌ای به تاریخ ۱۸ آبان بازگرداندن صالحی به زندان را محکوم کرد و آنرا نشانه عزم نهادهای امنیتی برای از بین‌بردن تدریجی این فعال کارگری قلمداد کرد.

کنفدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های کارگری(ITUC)  روز ۱۶ آبان در نامه‌ای خطاب به علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی خواستار پایان دادن به سرکوب فعالان کارگری در ایران و آزادی بی قید و شرط محمود صالحی شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.