ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تظاهرات سراسری: ایران آمریکا را به دخالت در امور داخلی‌اش متهم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به اظهارات ترامپ درباره تظاهرات سراسری ایران گفت «مردم ایران هیچ ارزش و اعتباری برای ادعاهای فرصت‌طلبانه مقامات آمریکایی و شخص آقای ترامپ، قائل نیستند».

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات ترامپ درباره تظاهرات سراسری در ایران گفته «مردم ایران هیچ ارزش و اعتباری برای ادعاهای فرصت‌طلبانه مقامات آمریکایی و شخص آقای ترامپ، قائل نیستند».

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه

به گفته این مقام ارشد وزارت امور خارجه ایران، «حمایت فرصت‌طلبانه و فریبکارانه مقامات ایالات متحده از تجمعات روزهای اخیر در شهرهای ایران چیزی جز نیرنگ و ریاکاری» نیست.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در یک پیام توئیتری نسبت به اعتراض‌ها در ایران نشان داد و نوشت: «گزارش‌های بسیار از اعتراض‌های صلح‌آمیز شهروندان ایرانی که از فساد رژیم و به باد دادن ثروت ملت برای تأمین مالی تروریسم در خارج خسته شده‌اند. حکومت ایران باید به حقوق مردمش از جمله حق بیان خودشان احترام بگذارد. جهان در حال تماشا است».

هیتر نوئرت، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده نیز در بیانیه‌ای حمایت واشنگتن از اعتراض‌ها در ایران را اعلام کرده بود. پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان در کنگره آمریکا نیز در پیامی توئیتری نوشت که «حمایت ما از معترضان غیرخشونت‌طلب در ایران مهم است».

اعتراض‌های دو روز گذشته در شهرهای مختلف ایران به وضعیت اقتصادی که با شعارهایی بر ضد مقام‌های ارشد حکومت همراه شده بود شنبه ۹ دیماه نیز ادامه یافته است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احمد

    جناب اقای قاسمی شما برای گفتار ثروتمنترین و زور منترین رئس جمھور ارزش قائل نیستید ،اشتباہ ھست،شما باعث این بی ارزشی ھستید،کہ ملت ایران را بہ خاک نشان دید ،