ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مکارم شیرازی مالکیت بر یک حساب بانکی ۶۰۰ میلیارد تومانی‎‌ را تکذیب کرد

مکارم شیرازی داشتن حساب بانکی با سپرده ۶۰۰ میلیارد تومانی را تکذیب کرد هرچند شماره حساب مندرج در تصویر منتشرشده در فضای مجازی واقعاً شماره حساب او است.

ناصر مکارم شیرازی،‌ یکی از مراجع تقلید شیعیان در قم این موضوع را که یک سپرده‌ ۶۰۰ میلیارد تومانی در یک حساب بانکی در کرج دارد، تکذیب کرد.

ناصر مکارم شیرازی از دولت خواست: با مدیریت مهاجرت‌ها از تغییر بافت قم جلوگیری کند.
مکارم سپرده ششصدمیلیاردتومانی را تکذیب کرده است

این مرجع تقلید نزدیک به حکومت ایران شنبه ۲۶ اسفند در درس خارج فقه خود گفت:‌

«این روزها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند، این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج ۶۰۰ میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.»

چند روز پیش تصویری از یک شماره حساب به نام مکارم شیرازی منتشر شد که موجودی حساب او را ۵۹۴ میلیارد تومان نشان می‌داد.

یک جستجوی ساده اینترنتی در وب‌سایت بانک ملی نشان می‌دهد که شماره حساب ذکرشده در این تصویر در واقع متعلق به ناصر مکارم شیرازی است. مبلغ سپرده در آن اما از این طریق قابل تشخیص نیست.

شماره‌حساب مندرج در تصویر پخش‌شده در فضای مجازی به واقع حساب مکارم است

ناصر مکارم شیرازی یکی از محافظه‌کارترین مراجع تقلید شیعه و نزدیک به حکومت است. او از طرفداران سرسخت تفکیک جنسیتی و اسلامی‌سازی‌ در دانشگاه‌های ایران است، هولوکاست را انکار می‌کند و با ورود زنان به ورزشگاه‌ها نیز مخالف است. او آبان‌ماه نیز گفته بود که دولت باید برای قم بودجه مخصوص تعیین کند و دیگر شهرها نیز حق اعتراض ندارند.

مکارم شیرازی پیش از این نیز به فساد مالی متهم شده بود.

محمود صادقی ابتدا یکی از افراد فهرست بدهکاران عمده بانکی ــ که آذرماه در توئیتر منتشر کرد ــ به نام سامان مدلل را وابسته بیت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع دینی دانسته بود اما بعد آن را تکذیب کرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کوروش

    اینا هم مثه بزرگترشون خمینی* زاده و دوستشون خامنه ای دزد * هستند. مملکت رو نابود کردند. ای کاش از ثروت بی ناموس خامنه ای هم مطلب میذاشتید. به عنوان ایران خودرو وسایپا که متعلق به خامنه ای هست یا اختلاس سه هزار میلیاردی مجتبی خامنه ای

  • بهرام

    نظام ولایت معاش رانتخوار این روزها امثال مکارم شیرازی را که سالها از این نظام ارتزاق کرده است تبدیل به گوشت قربانی کرده تا در این روزهای پر آشوب بخشی از افکار عمومی را به خود مشغول کند. این افراد برای نظام تا زمانی با ارزش هستند که بتوانند مردم را فریب دهند، اما زمانی که برای اکثریت مردم روشن شود که شیادانی بیش نیستند (نماز جمعه اصفهان و پشت کردن مردم به نماینده ولی فقیه، و یا این دروغگوی مفسد اقتصادی)، دیگر برای نظام هیچ ارزشی ندارند و همانند یک جسم مستعمل آخرین استفاده ها را از آنها می برند و به گوشه ای پرت می کنند تا مردم به جان رسیده دقه دلی خودشان (انرژی شان) را بر سر آنها خالی کنند. با نگاهی به عکس العمل آنها می توان به سادگی متوجه شد، که این معممین از آبروریزی واهمه ای ندارند، و همواره به کار خود که غارت اموال مردم است ادامه می دهند. برای این افراد هیچ مهم نیست که مردم آنها را دزد خطاب کنند، ولی اگر روزی حساب و کتابشان کمی کمتر از معمول باشد فغان و دادشان به هواست. این موجودات که از روز اول کسی روی آنها حسابی نمی کرد (اصطلاح آخوند دوزاری در میان مردم هنوز رایج است)، و به ناگاه بصورت مصنوعی بسیار جایگاه رفیعی یافته بودند، امروزه ظاهراً بیشتر کابرد سیبل (یا سپر) ضربه گیر را دارند. ظاهراً ترفند دست اندرکاران نظام ولایت فقیه کارساز بوده است. برای مثال بیشترین کامنت را در این خبر داریم در حالی که خبرهای بسیار مهمتر، توجه کمتری را به خود معطوف می کنند.

  • روزبه

    اوه چه های و هوی راه انداختن این دژمن . راست میگه مال ایشون نیست حساب منه . همین فردا میرم پول بیرون میکشم. عجب مملکتی شده آدم حق نداره چند صد میلیارد نهم تو حسابش داشته باشه. تازه مال آقا هم باشه زحمت کشیده صبح تا شب روضه خونده دوتومن دوتومن جمع کرده ببین تا حالا چند دفعه امام حسین شهید کرده که شده ۶۰۰ میلیارد؟

  • Mani

    ایرانیان ۱۴۰۰ سال است که در تاریکی ژرف زندگی میکنند و آخوندها فقط یک قسمت از این تاریکی هستند. اینکه این موجودات بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان وجود دارند وعامل جهل،ستم، قتل،غارت و ویرانی هستند به این دلیل است که مردم ایران هیچ احساس مسئولیتی نسبت به زندگی نمی کنند و در نا آگاهی زندگی میکنند. مردمی که تکامل آگاهی شان توسط دین بیابانگردهای ۱۴۰۰ سال قبل متوقف شده است و تا زمانی که ایرانیان زندانی آن ایدئولوژی جهل،مرگ و غارت هستند این تبهکاران نیز وجود خواهند داشت. زیرا حیات آنان کاملا بستگی به نا آگاهی و حیات آن دین دارد. بیداری ایرنیان باعث محو هر دوی آنان خواهد شد. بیداری شروع تکامل خرد و آگاهی است.

  • کارو

    سامان مدلل (جوانی 36 ساله) مدیرعامل شرکت صنایع فولاد سازان دماوند است که همچنین از شهریور ماه ۱۳۸۸ در بخش فولاد و آهن در استان مازندران سرمایه گذاری کرده است. سیمان سامان به نام او نامگذاری شده است. جواد مدلل به همراه چهار شخص بزرگ مطرح در صنایع غذایی ایران و وزارت کشاورزی، شش رکن اصلی صنعت غذایی ایران را در اختیار داشته و بزرگترین کارتل غذایی کشور نیز به شمار میرود. وی همچنین در کنار مالکیت کارخانه های آب معدنی، چای، سیمان و ذوب آهن، «یک شرکت بزرگ کارگزاری در بورس» احداث کرده و توانسته «خرید و فروشهای بسیاری را از طریق این شرکت انجام دهد».

  • کارو

    “جواد مدلل” علاوه بر کارخانه روغن نباتی نازگل مالکیت کارخانه های چای، آب معدنی و ذوب آهن به همراه یک شرکت کارگزاری در بورس را نیز داراست. “مسعود مدلل” نیز یکی دیگر از اعضای این خاندان و جزء بزرگترین افرادی است که در صنایع روغنی در ایران فعالیت دارد. وی صاحب چندین کارخانه روغن کشی بزرگ در بندر امام، ناب دانه و ماهی دشت است که به تنهایی ۶۰ درصد بازار روغن کشی ایران را در اختیار دارد.

  • کارو

    حاج عبدالعلی، حاج غلامعلی و حاج جواد مدلل صاحب کارخانجات روغن نازگل، روغن غنچه، روغن جهان، کارخانه سیمان سامان غرب و کارخانه آب معدنی دالاهو، کارخانه نورد فولاد کرمانشاه، و چند کارخانه دیگر هستند . تمامی کامیونهای حمل محصولات و همچنین حمل مواد اولیه برای تولید نیز متعلق به شرکتهای حمل و نقلی است که متعلق به خانودۀ مدلل ابوده و بالغ بر چند صد دستگاه تریلی است. خانوادۀ مدلل همچنین یکی از شرکای واردات شکر می باشد.

  • کارو

    مکار شیرازی به «سلطان شکر» ملقب شده و یکی از آخوندهای تیلیاردر است که همه از دارایی های او خبر دارند. سامان مدلل هم فرزند عبدالعلی مدلل، داماد مکار شیرازی است. عبدالعلی مدلل به همراه برادرزاده اش جواد مدلل مالک شرکت کشت و صنعت شمال و ماهیدشت (روغن نازگل و غنچه) و ده ها شرکت و دارایی بزرگ دیگر است. این ها را همه می دانند و عجیب است که نسبت خانوادگی سامان مدلل (که شرکت سیمان سامان در کرمانشاه به افتخار او نامگذاری شده) با آیت الله مکار شیرازی تکذیب شده است.

  • اسدالله از قم

    ما در قم به ایشون میگیم سارق مکار شیرازی. مردم قم خواهان مهاجرت این آخوند از قم به شیرازند. اما گویا شیرازی ها هم قدم ایشون رو نامبارک تشخیص داده اند. مرگ بر حکومت اسلامی داعشیعه.