ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستور ترامپ برای بازداشت «مهاجران غیرقانونی» پیش از رسیدگی به درخواست آنها در دادگاه

رئیس‌جمهوری ایالات متحده همچنین به جیمز متیس، وزیر دفاع این کشور دستور داد تا فهرستی از تأسیسات نظامی قابل تبدیل به بازداشتگاه‌ مهاجران غیرقانونی تهیه کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور لغو یک سیاست مهاجرتی دیگر دولت پیشین را صادر کرد.

مرزبان‌های آمریکایی مهاجران غیرقانونی را در مرز مکزیک بازداشت می‌کنند؛ ۲۷ مارس ـ منبع: AFP

ترامپ جمعه ششم آوریل / ۱۷ فروردین در فرمانی به سیاست «بگیر و آزاد کن» در قبال مهاجران غیرقانونی پایان داد. بر اساس این سیاست،‌ مهاجران غیرقانونی تا زمان برگزاری جلسه دادگاه برای بررسی وضعیت آنها آزاد بودند و نباید در بازداشتگاه می‌ماندند.

رئیس‌جمهوری ایالات متحده همچنین به جیمز متیس، وزیر دفاع این کشور دستور داد تا فهرستی از تأسیسات نظامی قابل تبدیل به بازداشتگاه‌ مهاجران غیرقانونی تهیه کند. او پیش از آن گفته بود که می‌خواهد دو تا چهار هزار سرباز گارد ملی را به مرز با مکزیک اعزام کند.

این در حالی است که برخی از مهاجران غیرقانونی در آمریکا چندین سال برای برگزاری جلسه دادگاه و بررسی درخواست پناهندگی آنها در انتظار می‌ماند.

ترامپ با شعارهای ضدمهاجرتی برنده انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ شد. او وعده داده بود که برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی و مواد مخدر به آمریکا، دیواری بزرگ در مرز با مکزیک خواهد ساخت و هزینه آن را نیز از مکزیک خواهد گرفت. مکزیک همواره چنین احتمالی را به کل رد کرده است.

او چندی پیش نیز دستور دیگری برای لغو «داکا» صادر کرده بود. برنامه داکا برنامه‌ای حمایتی از صدها هزار مهاجری است که هنگام ورود غیرقانونی به ایالات متحده کمتر از ۱۸ سال سن داشته‌اند و به برنامه «رویابین‌ها» مشهور است. این دستور با رأی یک قاضی فدرال متوقف شد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.