ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ادعای احتمال صدور حکم ارتداد برای رحیم‌مشایی

روح‌الله احمدزاده کرمانی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی در پستی تلگرامی ادعا کرده که احتمال صدور حکم ارتداد برای «یک عضو اصلی جریان انحرافی» بر اساس «سندها و اقرارها» وجود دارد.

یکی از معاونان سابق محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران در کانال تلگرامی خود ادعا کرده است که احتمال صدور حکم ارتداد برای «یک عضو اصلی جریان انحرافی» وجود دارد؛ اشاره او به گفته روزنامه «اعتماد» به اسفندیار رحیم‌مشایی باز می‌گردد.

مشایی گفته بود: «غلط می‌کنید تعقیب قضایی کنید»

به گزارش اعتماد، روح‌الله احمدزاده کرمانی در این مطلب تلگرامی نوشته: « شنيده‌ها حكايت از اتهامات سنگين امنيتی در پرونده يكی از اعضای اصلی جريان انحرافی دارد! همچنين وجود برخی از اسناد و مدارك و اقارير، احتمال صدور حكم ارتداد را در خصوص اين فرد افزايش داده است».

روح‌الله احمدزاده کرمانی، یکی از استانداران پیشین استان فارس و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی در دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد بود.

دیروز نیز محمود احمدی‌نژاد نوشته مختصری را درباره مشایی در وب‌سایت «دولت بهار» منتشر کرد که در آن نسبت به «پرونده‌سازی» علیه مشایی هشدار داده بود.

گمانه‌زنی‌های تأییدنشده از احتمال اعتراف‌گرفتن از رحیم‌مشایی در زندان خبر می‌دهند؛ احتمالی که با پست تلگرامی احمدزاده درباره «اقاریر» او تقویت شده است.

اسفندیار رحیم مشایی پس از بازجویی‌های فشرده اطلاعات سپاه پاسداران و ۱۰ روز پس از بازداشت، روز دوشنبه ششم فروردین به بند عمومی منتقل شد. تبانی با هدف برهم زدن نظم عمومی و توهین به دستگاه قضایی از جمله اتهامات رحیم مشایی بوده است.

در همین زمینه

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.