ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخست‌وزیر اسرائیل: به کسی که بخواهد به ما ضربه بزند، ضربه می‌زنیم

چند ساعت قبل از اعلام تصمیم ترامپ درباره برجام، بنیامین نتانیاهو با انتشار پیامی به سخنان سرلشکر پاسدار باقری پاسخ داد: خود را در خطر نابودی قرار می‌دهید.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل فقط چند ساعت قبل از آنکه رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود درباره توافق هسته‌ای با ایران را اعلام کند، با انتشار پیامی در توئیتر گفته است که کسانی که بخواهند به اسرائیل ضربه بزنند، اسرائیل هم به آنان ضربه خواهد زد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل

یکشنبه گذشته رسانه‌های اسرائیلی به نقل از مقامات امنیتی این کشور گفته بودند سپاه قدس قصد دارد بعد از انتخابات پارلمانی لبنان در پاسخ به حملات اسرائیل به پایگاه‌های سپاه در خاک سوریه، هدف‌هایی نظامی در اسرائیل را هدف حملات موشکی قرار دهد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری یک روز بعد از گمانه‌زنی رسانه‌‌های اسرائیلی در سخنانی که در پایگاه شکاری وحدتی دزفول ایراد کرد، تلویحاً به حمله اسرائیل به پایگاه‌های سپاه قدس اشاره کرد و گفت:

«چنانچه دشمن نسبت به منافع ما چشم‌داشتی داشته و یا تجاوز اندکی صورت دهد، جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب پاسخ مناسب را خواهد داد، این که بعضی اتفاقات در روزهای گذشته افتاد و هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند به معنای سکوت یا پذیرش این تجاوزکاری آن‌ها نیست و در موعد مقرر و لازم پاسخ دشمنان داده خواهد شد.»

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل یک روز بعد از سخنرانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دزفول، صبح سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با انتشار پیامی در توئیتر گفته است:

«کسی که به ما ضربه بزند، به او ضربه خواهیم زد. دشمنانی که ما را تهدید به نابودی می‌کنند بدانند که با دیوار آهنین روبرو می‌شوند. آن‌ها نمی‌توانند در برابر ما ایستادگی کنند و خود را در خطر نابودی قرار می‌دهند‌.»

روز گذشته همزمان با پایان انتخابات پارلمانی لبنان که به پیروزی حزب‌الله انجامید، وزیر انرژی اسرائیل اعلام کرد که اسرائیل ممکن است به حملات ایران از خاک سوریه به این شکل پاسخ دهد که دولت بشار اسد را سرنگون کند. یووال اشتاینیتز تلویحاً گفته حتی ممکن است اسرائیل به تلافی حملات احتمالی ایران، بشار اسد را ترور کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.