ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب رانندگان کامیون در مبارکه اصفهان وارد سیزدهمین روز شد

علت این اعتراض‌ها نرخ کرایه، بالا بودن حق کمیسیون شرکت‌های باربری، قطع یارانه بیمه رانندگان و دیگر مشکلات صنفی است.

اعتصاب کامیونداران و رانندگان بین‌جاده‌ای از یکم مرداد آغاز شده است. منابع خبری نزدیک به کامیونداران و رانندگان گزارش‌هایی مبنی بر تهدید رانندگان توسط نیروهای امنیتی منتشر کردند. به‌رغم این تهدیدها اما رانندگان کامیون شنبه ۱۳ مرداد‌ در شهرک صنعتی مبارکه اصفهان سیزدهمین روز از اعتصاب را آغاز کرده‌اند.

اعتصاب رانندگان کامیون در مبارکه اصفهان، شنبه ۱۳ مرداد‌

علت این اعتراض‌ها نرخ کرایه، بالا بودن حق کمیسیون شرکت‌های باربری، قطع یارانه بیمه رانندگان و دیگر مشکلات صنفی است. اعتصاب رانندگان سوخت‌رسانی در برخی مراکز توزیع سوخت در شهرهای مختلف را مختل کرده و موجب اعتراض‌های مردمی شده است.

کامیون‌داران به دلایل مشابهی یکم خردادماه امسال نیز اعتصاب کردند که به اختلال در توزیع سوخت در ایران انجامید. سپاه پاسداران آن زمان وسائل نقلیه خود را برای حمل‌و‌نقل سوخت و کالا به کار گرفت. ۱۷ راننده کامیون معترض نیز زندانی شدند که از آن میان ۹ تن در انتظار دادگاه به سر می‌برند.

در پی اعتصاب وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد نرخ حمل بار را ۲۰ درصد افزایش می‌دهد حال آن که رانندگان خواستار ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش نرخ حمل بار بودند.

آنها پس از عملی‌نشدن وعده مسئولان دولت و نمایندگان مجلس بار دیگر اعتصاب را آغاز کردند. این اعتصاب‌ همزمان شده است با دور تازه‌ای از اعتراض‌های خیابانی مردم در چندین شهر ایران.

ویدئویی از اعتصاب امروز در مبارکه:

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.