ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپیده قلیان، فعال مدنی بازداشت شده در جریان اعتراضات هفت‌تپه، با قرار وثیقه آزاد شد

سپیده قلیان، فعال مدنی اهل اهواز که ۲۷ آبان‌ در جریان تجمعات اعتراضی کارگران نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده بود، روز سه‌شنبه ۲۷ آذر با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

سپیده قلیان، فعال مدنی که روز ۲۷ آبان‌ در جریان تجمعات اعتراضی کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه بازداشت شده بود، روز سه‌شنبه ۲۷ آذر با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

سپیده قلیان

به گزارش خبرگزاری هرانا، این فعال مدنی اهل اهواز تا پایان مراحل دادرسی آزاد شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده قلیان گفته است:

«روز گذشته قرار وثیقه سپیده قلیان صادر شد و اداره اطلاعات اهواز با اعلام اینکه مراحل بازجویی ایشان تمام شده، او را به یک کلانتری در شهر شوش منتقل کردند. وی نهایتا پس از یک ماه بازداشت، ساعتی پیش با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.»

به گفته این منبع، سپیده قلیان به دلیل شرایط نگهداری و فشارهای دوران بازداشت با کاهش وزن و ضعف جسمی مواجه شده اما مشکل جدی‌ای ندارد.

پیش از این خبرهایی درباره ضرب و شتم این فعال مدنی و اسماعیل بخشی، نماینده کارگران و دیگر بازداشتی اعتراضات کارگری نیشکر هفت‌تپه، در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز منتشر شده بود.

کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایا و نیز برای مطالبه بازگشت این واحد به بخش دولتی ماه گذشته اقدام به برپایی تجمعات اعتراضی کرده‌ بودند.

سپیده قلیان متولد سال ۱۳۷۴و فعال مدنی اهل اهواز است. او پیش از این در تاریخ ۶ اسفند ۹۵ در منزل پدری بازداشت و در تاریخ ۱۱ اسفند همان سال با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی و تا پایان مراحل دادرسی از بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز آزاد شده بود.

  • در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.