ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارکنان راه‌آهن در اندیمشک در اعتراض به اخراج دسته‌جمعی

بر اساس بیانیه کانون صنفی مهمانداران و ماموران فنی و پشتیبانی، مدیریت یک شرکت خدماتی راه‌آهن قصد اخراج ۵۷ مهماندار و مامور فنی را دارد. آنها هر کدام ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه کار دارند.

شرکت «مهتاب سیر جم»، یکی از شرکت‌های خدماتی راه‌آهن، شش تن از مهمانداران و ماموران فنی را اخراج کرده است و ۵۱ مهماندار دیگر نیز در لیست اخراج قرار دارند. مهمانداران و کارکنان فنی این شرکت دوشنبه ۱۰ تیر در اعتراض به اخراج همکاران‌شان دست از کار کشیدند و مقابل ایستگاه قطار اندیمشک تجمع کردند.

تجمع مهمانداران و مأموران فنی «مهتاب سیر جم» در اندیمشک، ۱۰ تیر ــ عکس: کانال تلگرامی کانون صنفی مهمانداران و مأموران فنی و پشتیبانی راه‌آهن

به نوشته بیانیه کانون صنفی مهمانداران و مامورین فنی و پشتیبانی، دو تن از مهمانداران اخراج شده وحید منجزی و مهدی پورادیب نام دارند. چهار تن از کارکنان بخش فنی و پشتیبانی نیز اخراج شده‌اند. تجمع‌کنندگان، علاوه بر اخراج، به طرح انتقال میهمانداران به تهران با هزینه شخصی نیز معترض‌اند.

بر اساس بیانیه کانون صنفی مهمانداران و ماموران فنی و پشتیبانی، مدیریت یک شرکت خدماتی راه‌آهن قصد اخراج ۵۷ مهماندار و مامور فنی را دارد. آنها هر کدام ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه کار دارند.

طرح خارج شدن ۴۰۰ واگن فرسوده قطار سال ۹۷ از ناوگان راه‌آهن اعلام شد و روشن شد که قرار نیست این واگن‌ها با واگن‌های جدید جایگزین شوند و کارکنان آن‌ها اخراج خواهند شد. مهمانداران و کارکنان فنی و کارگران قطارها بارها دست به اعتراض و اعتصاب زده‌اند.
بیانیه کانون صنفی مهمانداران نوشته است دو قطار از خط اندیمشک خارج شده‌اند و کارکنان بیشتری در معرض اخراج قرار دارند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.