ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نظرسنجی زمانه: انتخابات مجلس در پرتوِ اعتراض‌های سراسری آبان ۹۸‎

در نظرسنجی جدید پنل زمانه می‌خواهیم با توجه به اعتراض‌های آبان پس از گرانی بنزین و سرکوب خونین آنها از شما درباره جایگاه مجلس در جمهوری اسلامی بپرسیم و نگاه‌تان به مشارکت در انتخابات آینده را بسنجیم.

کمتر از سه ماه دیگر به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران باقی مانده است. نزدیک‌شدن به ایام رأی‌گیری این‌بار اما در وضعیتی ملتهب و امنیتی صورت می‌گیرد. بحث انتخابات چندان مطرح نیست، مردم بی‌اعتنا هستند و حتا در  میان حکومتیان هم فضا پرتکاپو نیست. رسانه‌های مجاز داخل کشور هم به احتمال مشارکت پایین اشاره می‌کنند.

در نخستین نظرسنجی «زمانه» دراین‌باره که مرداد برگزار شد، ۹۰ درصد پنلیست‌ها گفتند که در انتخابات شرکت نخواهند کرد و ۶۷ درصد حامی تحریم فعال آن بودند.

اکنون وقوع اعتراض‌های سراسری آبان ۹۸ که در آن مجلس نشان داد که فاقد اراده به عنوان "نماینده" است، نگاه مردم به قوه قانون‌گذار جمهوری اسلامی را انتقادی‌تر کرد. حتی در جریان راهپیمایی‌ها، شماری از معترضان در حمایت از تحریم شعار سر دادند.

    برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

    کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

    در نظرسنجی جدید پنل زمانه می‌خواهیم با توجه به اعتراض‌های آبان پس از گرانی بنزین و سرکوب خونین آنها از شما درباره جایگاه مجلس در جمهوری اسلامی بپرسیم و نگاه‌تان به مشارکت در انتخابات آینده ــ که دوم اسفند برگزار می‌شود ــ را بسنجیم.

    اگر پیشتر عضو پنل زمانه شده باشید، نظرسنجی به صورت یک ایمیل برایتان ارسال شده است. اگر هنوز عضو پنل ما نیستید، می‌توانید با استفاده از لینک زیر در نظرسنجی شرکت کنید.

    ◄ با کلیک بر این لینک در نظرسنجی زمانه درباره انتخابات مجلس در پرتوی اعتراض‌های سراسری آبان ۹۸‎ شرکت کنید

    دومین نظرسنجی زمانه درباره انتخابات مجلس  از جمعه ۶ دسامبر / ۱۵ آذر تا دوشنبه ۹ دسامبر / ۱۸ آذر به صورت عمومی برگزار می‌شود.

    نظرسنجی‌های آینده

    پنل نظرسنجی زمانه هم‌زمان با روز جهانی آزادی مطبوعات سال جاری (سوم مه) راه‌اندازی شد. زمانه تاکنون هفت نظرسنجی برگزار کرده است.

    از شما خواهش می‌کنیم که برای شرکت در نظرسنجی‌های آینده و نیز برای پیشنهاد موضوعات مورد نظرتان برای نظرسنجی در پنل ما عضو شوید. برای عضویت در پنل کافی است به چند سوال در این لینک پاسخ دهید. اطلاعات شما به صورت امن و ناشناس ذخیره خواهند شد و در اختیار هیچ طرف دیگری قرار نخواهد گرفت. پس از عضویت در پنل، در هر نظرسنجی ایمیلی با لینک آن برای شما فرستاده خواهد شد. توضیحات بیشتر در: به پنل نظرسنجی “زمانه” بپیوندید

    برای ارتباط با پنل نظرسنجی از ایمیل روبرو استفاده کنید: panel@radiozamaneh.com

    نظرسنجی‌های پیشین زمانه:

      این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

      آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

      .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

      توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

      نظر بدهید

      در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

      نظرها

      نظری وجود ندارد.