ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی مطهری: مجلس کاره‌ای نیست؛ برویم با رهبری هم صحبت کنیم این‌طوری نمی‌شود کشور را اداره کرد

مطهری گفته: برای مردم مسجل شده «مجلس در مسائل اصلی موثر نیست» و «اینطوری نمی‌شود کشور را اداره کرد» و «باید با رهبری صحبت کرد».

علی مطهری، نماینده تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در انتخابات اسفند سال گذشته «رد صلاحیت» شد، گفته: «بعد از مسائل بنزین برای مردم مسجل شد مجلس کاره‌ای نیست».

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مجمع تشخیص مصلحت لوایحه الحاق ایران به گروه ویژه اقدام مالی را تصویب خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مطهری شامگاه شنبه ۱۰ خرداد در نشست «دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی» «رفتار نمایندگان و رئیس مجلس» را از عوامل پایین آمدن مجلس از جایگاهش عنوان کرد و با طرح پرسش‌ «چرا شورای هماهنگی سران قوا تشکیل شد، پس مجلس چه کاره است؟»، گفت: «جایی‌که اعلام می‌شود مجمع تشخیص مصلحت باید به لحاظ انطباق با سیاست‌های کلی نظام مصوبه مجلس را بررسی کند، این خلاف قانون اساسی است. باید مقاومت می شد».

او با بیان اینکه «مردم می‌بینند مجلس در مسائل اصلی موثر نیست»، افزود: «اینها را باید حل کنیم».

پیشنهاد مطهری برای حل مسائل هم «صحبت با رهبری» بود: « برویم با رهبری هم صحبت کنیم. اینطوری نمی‌شود کشور را اداره کرد، زیرا جایگاه مجلس روز به روز سقوط خواهد کرد».

نایب رئیس مجلس دهم که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شد، رفتار شورای نگهبان را موجب اختناق دانست و از فشار شورای نگهبان برای خودش نوشتن ندامت‌نامه خبر داد و گفت: «به من گفتند بنویس اشتباه گفته‌ام. اما نگفتم. نخواستم این رویه جا بیفتد».

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند سال گذشته با مشارکت حدود ۴۶ درصدی برگزار شد. شورای نگهبان پیش از برگزاری صلاحیت بسیاری از نمایندگان مجلس دهم و نامزدهای نزدیک به دولت را تایید نکرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حکیم

    سالهاست که برای مردم مسجل شده که مجلس کاره‌ای نیست. اما یک عده و همچنین جنابعالی سر در برف کرده‌ بودید و قبول نداشتید!!! اگر از قبل متوجه این موضوع شده‌اید، و با علم به اینکه مجلس کاره‌ای نبود و نیست، با این مجالس قبلی ادامه دادید، که فریبکار بوده‌اید و مقصر در وضع کنونی. اگر خبر نداشتید و آفتاب تابان را در آسمان نمی دیدید، که این کوربینی، شایسته یک نماینده مردم نیست و جایی که در این سالها غصب کرده بودید و پولی که در این سمت، سالهای گذشته کسب کرده‌اید، حرام بوده است. برای فرزند ارشد یک آیت الله و مرجع تقلید درست نیست که دهها سال از پول حرام ارتزاق کرده باشد و خانواده خود را به پول حرام و نان حرام عادت داده باشد!!! آقای مطهری! بهتر است در فکر یک حقه شرعی باشید. کار از کار گذشته. رودستی که به مردم در اوایل انقلاب زدید، امروز از دست دیگر گرفتید. زمان گذشت، خوب یا بد، روسیاهی به زغال ماند.