ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشتی ایران در آب‌های عراق غرق شد

کشتی باری ایران به نام بهبهان در حال ورود به بندر ام‌القصر بود که غرق شد. چهار ملوان نجات پیدا کردند. پنج ملوان مفقود شده‌اند.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند یک فروند کشتی باری ایران به نام بهبهان در نزدیکی بندر ام القصر عراق در آب‌های سرزمینی آن کشور غرق شده است. یک نماینده پارلمان عراق این خبر را تأیید کرد.  

کشتی باری بهبهان (عکس: تسنیم)
کشتی باری بهبهان (عکس: تسنیم)

کاظم فنجان الحمامی، نماینده استان بصره در پارلمان عراق که پیش از این ریاست وزارت حمل و نقل عراق را بر عهده داشت، گفت که چهار خدمه کشتی نجات پیدا کردند، اما عملیات برای کشف پنج تن از ملوانان که مفقود شده‌اند در جریان است.

به گفته الحمامی کشتی بهبهان یک کشتی تجاری بود که شامکاه پنجشنبه ۴ ژوئن/ ۱۴ خرداد در آب‌های سرزمینی عراق غرق شد. بر همین اساس کشتی‌های عراقی فورا برای نجات سرنشینان آن وارد عمل شدند. چهار خدمه کشتی نجات پیدا کردند، اما پنج ملوان ایرانی مفقود شده‌اند که عملیات برای نجات آن‌ها ادامه دارد.

منابع عراقی اعلام کرده‌اند که کشتی تجاری بهبهان در حال ورود به بندر ام القصر عراق بود که غرق شد. علت آن هنوز مشخص نیست.  

۲۲ اردیبهشت یک فروند کشتی باری ایران به نام شهرزاد هنگام عبور از تنگه سنگاپور به علت مشکلات فنی به گل نشست. در این حادثه بدنه کشتی به سختی آسیب دید.  

 بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.