ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آیا "قاضی فراری" به اتهام نقض حقوق بشر بازداشت می‌شود؟

محمد غلام‌ابوالفضل- برگزاری دادگاه اکبر طبری، کسی که از او به عنوان متهم ردیف اول باند ارتشا و فساد در قوه قضاییه نام برده می‌شود اما نام‌هایی آشنا را بر سر زبان‌ها انداخته که در سال‌های اخیر مهر خوش خدمتی به نظام را بر پیشانی داشته‌اند و برخی از آنان از هیچ تلاشی برای سرکوب کردن فعالان مدنی، روزنامه‌نگاران و ... فروگذار نکرده‌اند.

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های اکبر طبری، معاون اجرایی وقت حوزه ریاست قوه قضاییه روز چهارشنبه ۲۱ خرداد در حالی در تهران برگزار شد که یکی از قضات متهم در این پرونده، همچنان فراری است و نماینده دادستان هم فراری بودن او را تأیید کرد.

غلامرضا منصوری، مقام قضایی که اکنون متواری‌ست، در حال مصاحبه با خبرنگاران در ایران

رسول قهرمانی، نماینده دادستان در بخشی از یک ویدئو از دادگاه امروز که در توئیتر منتشر شد، می‌گوید او (غلامرضا منصوری) هیچ گواهی پزشکی‌ای به دادسرا ارائه نداده -ادعایی که پیشتر از سوی منصوری مطرح شده بود- و اگر ادعایی دارد آن را برابر اصل به سفارت ایران تحویل دهد.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) هم در خبر مربوط به برگزاری دومین جلسه دادگاه طبری، در مورد غلامرضا منصوری از قول نماینده دادستان نوشت که او یک ماه بعد از دستگیری طبری از ایران خارج شده و گوشی همراه خود را در ایران گذاشته است:

«ما گمانمان این بود که ایشان در ایران است و سروقت احضارشان می‌کنیم، غافل از اینکه ایشان تلفنشان را اینجا روشن گذاشته‌اند و با یک سیم‌کارت دیگر از کشور خارج شده‌اند.»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

غلامرضا منصوری، بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه اما ۱۹ خرداد ماه ويدئویی از مکانی نامشخص منتشر کرد و گفت چند روز قبل مطلع شده که پرونده‌ای برایش باز شده و با باز شدن مرزها، به کشور برمی‌گردد.

منصوری ضمن عذرخواهی از رهبری، نظام را «مقدس» و جمهوری اسلامی را «حرم» خواند.

برگزاری دادگاه اکبر طبری، کسی که از او به عنوان متهم ردیف اول باند ارتشا و فساد در قوه قضاییه نام برده می‌شود اما نام‌هایی آشنا را بر سر زبان‌ها انداخته که در سال‌های اخیر مهر خوش خدمتی به نظام را بر پیشانی داشته‌اند و برخی از آنان از هیچ تلاشی برای سرکوب کردن فعالان مدنی، روزنامه‌نگاران و ... فروگذار نکرده‌اند. شبکه‌ای که برخی چهره‌های آن در سال‌های اخیر سابقه فراوانی در نقض حقوق شهروندی داشته‌اند. به طور مثال بیژن قاسم‌زاده، از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر به واسطه احکام جنجالی نظیر بازداشت سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس به علت انتشار عکس‌های خصوصی و بازداشت امیر تتلو، بارها خبر‌ساز شده بود.

اما شهرت قاسم‌زاده بیشتر برای صدور حکم فیلترینگ تلگرام در اردیبشت ماه ۹۷ است که استفاده از این شبکه اجتماعی پرطرفدار را تا به امروز برای کاربران ایرانی دچار محدودیت‌های بسیاری کرده است.

در روزهای اخیر و پس از برگزاری اولین جلسه دادگاه اکبر طبری اما یک نام در صدر اخبار و واکنش‌های منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت: غلامرضا منصوری، بازپرس پیشین شعبه ۹ دادسرای کارکنان دولت و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه و قاضی اجراییات شهرستان لواسان.

اتهام منصوری گرفتن ۵۰۰ هزار یورو رشوه از حسن نجفی در زمانی است که قاضی اجراییات شهرستان لواسان بوده است.

نجفی، متهم ردیف دوم پرونده اکبر طبری‌ست که چنانچه رسانه‌های داخلی نوشته‌اند، با دستگیری متهم اصلی، به خارج از کشور متواری شده است.

غلامرضا منصوری در حالی به مشارکت در تشکیل این شبکه فساد متهم شده که در سال‌های آخر دهه ۸۰ و سال‌های ابتدایی دهه ۹۰ نه تنها احکام سنگینی برای فعالان رسانه‌ای صادر کرده، که بر اساس برخی افشاگری‌ها که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، اقدام به آزار واذیت و گروگانگیری خانواده برخی فعالان رسانه‌ای به منظور تحت فشار قرار دادن آنها نیز کرده است.

در یکی از بارزترین موارد نقض حقوق شهروندی و رفتارهای فراقانونی غلامرضا منصوری، او اقدام به گروگان گرفتن خانواده سعید کریمیان، مدیر شبکه تلویزیونی «جم» کرده تا وی را به تعطیلی این تلویزیون مجبور نماید.

شبکه جم در پستی در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت:

«او کسی بود که برای فشار به رسانه‌ای مانند جم، در سال ۱۳۹۱ همه خانواده سعید کریمیان را گروگان گرفت و مدت‌ها در امنیتی‌ترین زندان‌های کشور و در بدترین شرایط ممکن زندانی کرد.»

سابقه غلامرضا منصوری در تحت فشار قرار دادن فعالان رسانه‌ای به این یک مورد ختم نمی‌شود.

در اظهارنظری دیگر در این مورد، اکبر منتجبی، روزنامه‌نگار نوشت:

«یکی از آن روزنامه‌نگاران من بودم که با اتهام بی‌ربطی بازداشت شدم. همسرم بیماری ام‌اس داشت و دارد. آن بازداشت کذایی باعث شد بیماری‌اش عود کند.»

منصوری در دستگیری‌های روزنامه‌نگاران در سال ۹۱ و توقیف روزنامه شرق و صدور حکم بازداشت مدیر مسئول این روزنامه، یکی از چهره‌های اصلی بود و بر اساس واکنش‌های برخی چهره‌های رسانه‌ای، حکم بازداشت بسیاری از دستگیرشدگان آن سال توسط خود منصوری صادر شده است.

در همین خصوص صبا آذرپیک، روزنامه‌نگار در پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت که در سال ۹۱ حکم بازداشت انفرادی او را منصوری صادر کرده و در سال ۹۶ هم دوباره و با حکم او دستگیر و بازداشت شده است.

دستگیری‌های گسترده روزنامه‌نگاران در سال ۹۱ و اظهار نظر وزارت اطلاعات که این دستگیری‌ها را به علت کشف شبکه گسترده‌ای از نفوذ رسانه‌ای عنوان کرده بود، نشان‌دهنده سرکوب سیستماتیک روزنامه‌نگاران با همکاری نهاد قضایی و نهادهای امنیتی است.

به عبارتی با کنار هم قرار دادن تکه‌های این پازل می‌توان دریافت منصوری بخشی از شبکه سرکوب جمهوری اسلامی است که حالا تاریخ مصرفش به پایان رسیده است. شبکه‌ای که تحت تأثیر منافع نهادهای قدرت در برهه‌های مختلف دست به طراحی و اجرای سرکوب مخالفان و منتقدان زده و اصلی‌ترین حقوق انسانی آنان را نیز پایمال کرده است.

با توجه به کیفرخواست نماینده دادستان در اولین جلسه دادگاه طبری، به گفته وی چهار نفر از متهمان پرونده از ایران خارج شده و متواری هستند که یکی از شاخص‌ترین آنها غلامرضا منصوری است.

این در حالی‌ست که روز گذشته و پس از انتشار گسترده خبر فرار او به خارج از کشور، منصوری در ویدئویی علت عدم حضور خود را در دادگاه، بسته بودن مرزها عنوان کرد و در ادامه گفت در تلاش است تا از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران راهی برای بازگشت به کشور پیدا کند.

او در این ویدئو نگفت در کدام کشور اقامت دارد اما یک نشریه آلمانی مدعی شده منصوری برای پیگیری درمان در این کشور حضور دارد.

با توجه به بخش‌هایی از سخنان منصوری در این ویدئو که به عذر‌خواهی از رهبر جمهوری اسلامی پرداخته و نسبت به جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی مردم ابراز تأسف کرده، می‌توان این‌گونه استنباط کرد که وی پس از انتشار خبر دادگاه و مشاهده واکنش‌های فعالان رسانه‌ای در خصوص سابقه وی در انجام اعمال خلاف قواعد حقوق بشری، ماندن در یک کشور آزاد را امن ندانسته و احتمال دستگیری خود را توسط نهادهای قضایی بین‌المللی داده باشد.

بر این اساس او احتمالا با انتشار این ویدئو تلاش کرده است تا برای خود فرصتی برای بازگشت به ایران و همکاری با سیستم قضایی فراهم کند و شانس خود را برای رها شدن از مخمصه کنونی امتحان کند. چیزی شبیه به آنچه که رسول دانیال‌زاده، دیگر متهم پرونده فساد در قوه قضاییه انجام داد و با پذیرفتن شرایط همکاری با نهادهای امنیتی و قضایی به ایران بازگشت و با وجود بدهی بانکی سنگین چهار هزار میلیاردی اکنون به قید وثیقه آزاد است.

البته این احتمال هم مطرح است که منصوری مشغول بازی دادن مخاطبان خود باشد و قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد.

از سوی دیگر، برخی فعالان حقوق بشری در روزهای اخیر در تلاش برای جمع‌آوری شواهد علیه غلامرضا منصوری برای ارائه به دادگاه و دستگیری او در خارج از ایران هستند.

آنچه در روزهای اخیر از سوابق غلامرضا منصوری منتشر شده متعلق به چند سالِ آخر تصدی او در مناصب قضایی است در حالی که وی حدود ۳۰ سال در قوه قضاییه حضور داشته و چه بسا با دستگیری او، ابعاد دیگری از موارد نقض حقوق بشر در سیستم قضایی ایران رمزگشایی شود. چنانکه این امید با بازداشت حمید نوری، مقام قضایی مظنون به دست داشتن در قتل عام زندانیان سیاسی در دهه ۶۰ در سوئد جان گرفته است:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سرمدی از حومه تهران

    هالو جان عر قتو بنتوش! هر پولی بدست آخوند برسد خرج تروریسم می کند. مردمی که یک آخوند را در راس امور و ملایان و مداحان و طلاب را در جایگاه قدسی تصورشان می کنند حتما از این بهتر نمی شود کارشان. من از پدر و مادر خودم شروع می کنم. اینان هنوز فکر می کنند که اصلاحطلبان آدمهای درستی هستند. بنا بر این ما مردمی که هنوز آن شیون و * پاره کردن را در مرگ یک تروریست ضد ایرانی همچون حاج قاسم به میدان آوردیم، حتما سزاور چنین تحریمی هستیم. تازه هر پولی بدست حکومت ضد ایرانی برسد خر ج حزب الله و یمن و تروریسم خواهد کرد. بیدار شو جناب هالو! بیدار میفهمی.

  • هالو

    بزرگترین ناقض حقوق بشر ترامپ ، کنگره و در کل حاکمان آمریکا است که با تحریمهای غیر انسانی خود موجب مرگ هزاران انسان بی گناه از جمله کارگر بد بختی که خودش را درمیدان نفتی ایران به دار آویخت هستند ... تمام رسانه ها اگر راست و صادق هستند... اول باید جنایات آمریکا را برای همه مردم جهان روشنگری کنند...چو ن کسانی که بر آمریکا حکومت می کنند برای مردم خودشان هم ارزشی قائل نیستند.

  • ایرانی‌های خارج از کشور خواستار محاکمه منصوری در آلمان هستند.

    نمایندگان دو حزب لیبرال و سبزها خواستار توضیح دولت آلمان در مورد اقامت غلامرضا منصوری در آلمان هستند. وزارت خارجه می‌گوید برای او ویزا صادر نکرده است. ایرانی‌های خارج از کشور خواستار محاکمه منصوری در آلمان هستند.

  • مینا

    درود بر ایرج مصداقی که باب عدالت خواهی و مجازات جنایتکاران رژیم در خارج از کشور رو باز کرد که الان‌ این جنایتکاران نتونن در خارج از ایران براحتی جولان بدن. خون تازه‌ای در رگهامون دوید که حمید نوری ها مثل سگ‌ بلرزن و دیگه نتونن بلیط در جیب بیان خارج‌از ایران‌و به ریش مردم بخندن. در آخر: مرگ‌ بر جمهوری جنایتکار اسلامی و تمامی مهره های ریز و درشت و داخل و خارجی ش و مرگ‌ بر فرقه خیانتکار رجوی که جلوگیری میخواد بکنه از اجرای عدالت.

  • مبارزه با فساد یا فریبکاری و تصفیه حساب جناحی و رقابت قدرت؟

    مبارزه با فساد یا فریبکاری و تصفیه حساب جناحی و رقابت قدرت؟ هم راه کارگران: با شروع محاکمه «اکبر طبری» معاون اجرایی دوره ریاست آملی لاریجانی بر قوه قضاییه، ابراهیم رئیسی رئیس این قوه با بهره برداری از فرصت این محاکمه بر قاطعیت خود در مبارزه با فساد و اجرای عدالت تاکید کرد. در حالی که نه مبارزه با فسادی در کار است نه عدالتی اکبر طبری طی 20 سالی که مشغول فساد مالی در قوه قضاییه بوده، رئیسی هم از مدیران برجسته همان دستگاه بوده و همواره سکوت کرده است. چرا او در همه این سالها خاموش بوده و حالا که به قدرت رسیده یاد تخلفات او افتاده؟ عدالت است که روح ‌الله برزین کارگر نانوایی را به دلیل ابراز نظر در فضای مجازی درباره امام جمعه شهر به شکایت نورلله افشار، امام جمعه چرام ۵۵ ضربه شلاق بزنند اما پرویزکاظمی وزیر کار فاسد در دولت احمدی‌نژاد و رییس هیات مدیره بانک سرمایه با ۲۰ سال حکم را از آبان ۹۸ و فقط پس از تحمل ۶ ماه حبس آزاد بگذارند؟ عدالت است که حکم ۴۰ضربه شلاق #الیار_حسین‌زاده و #علی_عزیزی از معترضان بازداشت شده در اعتراضات #آبان۹۸ را در ۱۹ خرداد به اجرا بگذارند اما علی بخشایش، مدیر عامل بانک سرمایه، با حکم ۲۰ سال زندان را پس از تحمل فقط ۷ ماه حبس، بی سروصدا از همان آذر ۹۸ آزاد کنند؟ ‌ عدالت است که محمد حبیبی معلم آزادیخواه را به خاطر دفاع از حق آموزش آینده سازان این کشور و حقوق صنفی معلمان و فرهنگیان همچنان در اسارت نگاه دارند و رسول طالب مقدم، راننده عضو سندیکای شرکت واحد را به خاطر دادخواهی صنفی هفتاد و چهار ضربه شلاق بزنند و در عوض #ابوالفضل_میرعلی مدیرعامل ثامن‌الحجج، با حکم ۱۵ سال زندان را پس از تحمل فقط۱۶ ماه حبس از اسفند ۹۸، آزاد کنند؟ عدالت است که داماد وزیر کار فعلی، دزد سرگردنه و مفسدی به نام #هادی_رضوی بدهکار بانک سرمایه با ۲۰ سال حکم را، به یهانه خطر ابتلا به کرونا پس تحمل ۹ ماه حبس از زندان آزاد کنند و در عوض زندانی سیاسی زینب جلالیان را در زندان نگاه دارند تا کرونا بگیرد و پس از ابتلا به ویروس کرونا همچنان از اعزام وی به بیمارستان در خارج از زندان جلوگیری کنند؟ محمدرضا توسلی، نماینده اسبق مجلس، عضو هیات مدیره بانک سرمایه را با ۲۰ سال حکم، از دی ۹۸، پس از تحمل فقط ۸ ماه حبس از زندان آزاد کرده اند اما #اسماعیل_عبدی و #محمدعلی_زحمتکش به جرم دفاع از معیشت و منزلت معلمان و حقوق دانش‌آموزان همچنان در زندان هستند سهم کارگران، زحمتکشان، معلمان، آزادیخواهان، زندان، شلاق، کرونا و آوارگی خانواده هاست، سهم غارتگران و فاسدان دانه درشت حکومتی، رهایی از مجازات و بهره مندی از آزادی. از عدالت خبری نیست. آنچه جریان دارد تصفیه حساب باندهای قدرت، حذف مهره های سوخته، تحکیم موقعیت گروهبندی جدید در دستگاه قضایی، و توهم پراکنی نسبت به عدالت با هدف انحراف مبارزات دادخواهانه مزد و حقوق بگیران است. بدون آزادی احزاب و آزادی کامل رسانه ها و شبکه های اجتماعی، و حضور و نقش آفرینی قدرتمند تشکل های مستقل صنفی، سندیکایی و اتحادیه ای مبارزه علیه فساد یک ادعای دروغ و شرم آور است. بر کنشگران و حامیان حقوق کارگران و مطالبات عموم مزد، حقوق و مستمری بگیران است که صدای اعتراض جمعی خود را علیه احکام وحشیانه زندان و شلاق بلند کنند.

  • اعترافات اکبر طبری علیه باند لاریجانی در تابستان سال ۹۸

    اعترافات اکبر طبری علیه باند لاریجانی در تابستان سال ۹۸ اکبر طبری: علی لاریجانی از قوه قضائیه برای مدیریت چهره‌ها استفاده می‌کرد ▪️اکبر طبری در بخشی از بازجویی خود در بند دو الف سپاه پاسداران نوشته است: از مسائلی که در کنار آقای آملی مرتبا شاهد بودم، تلاش علی آقا برای فشار آوردن بر چهره‌های سیاسی، دولتی و نمایندگان مجلس از طریق پرونده‌سازی در قوه قضائیه بود. ▪️مثلاً یادم هست که در ماجرای مه آفرید خسروی که پای آقای علاءالدین بروجردی وسط آمد علی آقا در دفتر آقای آملی قرار گذشت و به آقای بروجردی گفته بود که پرونده را فعال نمی‌کنیم به شرطی که در مجلس و انتخابات از ما حمایت کنی. ▪️ یا آقای فریدون احمدی نماینده زنجان که یک پرونده در قصه دخانیات داشت را با همین اهرم با خود همراه می‌کرد. در پرونده مهدی جهانگیری هم عملا اسحاق جهانگیری را در مشت خودش گرفته بود. ▪️علی آقا اقتدار عجیبی از سال ۹۰ به بعد از طریق معامله سر پرونده‌های قوه قضائیه پیدا کرد. خیلی از مدیران دولت احمدی‌نژاد مثل میرتاج الدینی که یا خودشان یا فرزندان‌شان پرونده داشتند را صدا می‌کرد و می‌گفت اگر علیه احمدی‌نژاد حرف بزنید پرونده‌های‌تان را بایگانی می‌کنیم. ▪️حتی به رحیمی قول داده بودند که اگر علیه احمدی‌نژاد حرف بزنی حکمت را اجرا نمی‌کنیم. البته در قصه رحیمی زورش نرسید چون هم دفتر رهبری هم اطلاعات سپاه ایستاده بودند تا حکم رحیمی اجرا شود. ▪️با مهرداد بذرپاش هم همین کار را کردند. به او گفتند گزارش سازمان بازرسی از سایپا و پارس خودرو که به دادگاه رفته را مختومه می‌کنیم به شرطی که علیه احمدی‌نژاد کار کنی. ▪️ علی آقا با اهرم آقای آملی، کشور را فتح کرده بود. خود حسن روحانی در قصه برادرش کاملا در مشت علی آقا بود. اطرافیان علی آقا مثل کاظم جلالی و بهروز نعمتی هم که در ماجرای قاچاق سیگار در دخانیات پرونده داشتند، مصونیت کامل داشتند. ▪️در ماجرای زمین‌های کلاک محسن نجفی کامل در اختیار علی آقا بود. علینقی خاموشی در قصه پتروشیمی‌ها بدون نظر علی آقا آب نمی‌خورد و تمام هیئت مدیره‌های پتروشیمی‌ها و کانال‌های مالی‌اش را با علی آقا می‌بست. ▪️حتی مدیران بانک‌ها مثل علی انصاری بانک آینده و مجید قاسمی بانک پاسارگاد که به خدا هم جواب نمی‌دهند بدون اجازه علی آقا آب نمی‌خوردند. ▪️ علی آقا از سال ۹۰ به بعد قدرت اول در ایران است آن هم به مدد اهرم قوه قضائیه. برای نمایندگان مجلس یا فرزندان‌شان پرونده ساخته بود تا بدون اجازه او رأی ندهند. در وزارت ارشاد تمام گلوگاه‌های حیاتی دست علی آقا است. ▪️طبری، مسوول دفتر رییس سابق قوه قضاییه بود که بدستور شخص ریاست جدیدقوه قضاییه بازداشت ودر زندان بسرمیبرد، واینها بخشی از اعترافات وی است که رسانه ای شده است. @ordoyekar

  • حقیقتگو

    درتعجب وحیرتم که چرا مردم ورسانه ها که این قاضی همچون ده ها افرادی که مشابه اعمال و رفتاراستبدادانه وجنایتکارانه این قاضی را داشته اند و درخارج ازکشوراطراق کرده اند برچسب فراری بودن انها را بپذیرند و حتی آب وتاب هم بدهند که قاضی فراری شده است ؟!!این قاضی برآنچه برمردم و روزنامه نگاران روا میکرده است مورد تائید حکومت فاشیستی و ثروت ها ومواجب ومزایای انچنانی شامل میشده که درحقیقت نیازی به فرارکردن نداشته وندارد؟ آیا ازمردم هراسی داشته است ؟ و آیا ازخدا وعدالت هراسی داشته است ؟ جواب صدها بارخیر است ..این قاضی با صلاحیت های آنچنانی دردستگیرها و ضرب وشتتم ها وزندان نشین کردن بسیاری با درخواست حکومت فاشیستی ورهبرضدمردمی برای ساخت وسازهای هسته جاسوسی و ترور و ادم ربائی وغیره درخارج ازکشور با مقادیرنجومی پول اختصاص یافته رهبری برای تحقق اهدافش راهی خارج ازکشورشده است ...تصورمی کنید اقشاری که بیش از5میلیارردلار تنها درترکیه مستقلات و اپارتمان ها و خانه ها را صاحب شده اند اززمره چه کسانی بوده وهستند ؟و یا ازجمله کارگرهای ایرانی ویا راننده گان اتوبوس ویا مسافرکش ها و سبزی فروش ها بوده اند؟ سیاسیون مخالف حکومت فاشیستی برای حفظ جانشان به خارج ازکشورفرار کنند ونه فرد وافرادی که آنها را به فرارکردن ترقیب کرده اند!!! درحقیقت تصرف مال ومنال واندوخته های هیولائی این قاضی درایران همچون تصاحب مال ومنال سلطان های سکه و قیروکاغذو لاستیک مابین اعضا< مافیای حکومت مطرح است .که سربریدن چنین گوسفندفربهی را درهدف دارد ...