ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروهای امنیتی دفتر «جمعیت امام علی» را پلمب و سه تن از مسئولان آن را بازداشت کردند

نیروهای امنیتی شارمین میمندی‌نژاد موسس جمعیت امام علی، مرتضی کی‌منش و کتایون افرازه دو عضو این جمعیت را بازداشت و دفتر این انجمن خیریه را هم پلمب کردند.

نیروهای امنیتی شارمین میمندی‌نژاد موسس جمعیت امام علی، مرتضی کی‌منش و  کتایون افرازه دو عضو این جمعیت را بازداشت و دفتر این انجمن خیریه را هم پلمب کردند.

نیروهای امنیتی دفتر «جمعیت امام علی» را پلمب و سه تن از مسئولان آن را بازداشت کردند
نیروهای امنیتی دفتر «جمعیت امام علی» را پلمب و سه تن از مسئولان آن را بازداشت کردند

جمعیت امام علی شامگاه یکشنبه یکم تیر با انتشار پیامی در توییتر بازداشت موسس و دو تن از اعضای این جمعیت خیریه را تأیید کرد:

«ساعتی پیش نیروهای امنیتی با حضور در منزل شارمین میمندی‌نژاد موسس جمعیت امام علی علیه السلام او را بازداشت کردند. مرتضی کی منش مسئول رسانه‌ای جمعیت امام علی و کتایون افرازه بازرس علی‌البدل جمعیت امام علی نیز بازداشت شده‌اند.»

جمعیت امام علی در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد و در ۱۳۸۹ به عضویت شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل درآمد. در سایت جمعیت امام علی آمده است:

« جمعیت امام علی یک سازمان مردم نهاد، کاملا مستقل، غیرسیاسی و غیردولتی است که در سال ۱۳۷۸ به صورت رسمی با شماره ۱۹۰۶۱ به ثبت رسید و فعالیت خود را با مجوز رسمی از وزارت کشور دنبال می‌کند. این جمعیت در حال حاضر ۳۶ خانه ایرانی و ۱۰ نمایندگی فعال در شهر تهران (در دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران و دیگر نقاط شهر ) و نزدیک به ۱۰ هزار عضو فعال در سراسر ایران دارد. عمده فعالیت این انجمن در خصوص کمک به کودکان و زنان نیازمند است.»

۶ اردیبهشت و ۱۳ خرداد حساب‌های شماری از اعضای جمعیت امام علی هدف حملات سایبری قرار گرفت.

زهرا رحیمی، مدیرعامل جمعیت امام علی سال گذشته از افزایش فشار بر این سازمان مردم نهاد خبر داد و گفته بود: «من فکر می‌کنم وزارت کشور هم تحت‌فشار است تا جمعیت را به‌طور قانونی از فعالیت باز دارد.»

 جمعیت امام علی پیشتر در تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه ۹۸ نیز از تهدید و بازخواست تلفنی تعدادی از اعضای خود در خلال امدادرسانی به مناطق سیل زده خبر داده بود.

مساله کودک همسری،موضوع منع مجازات اعدام برای کودک مجرمان و لغو بدترین اشکال کار کودک از مطالبات جمعیت امام علی بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.