ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

میلاد جنت، شاعر و عضو کانون نویسندگان ایران بازداشت شد

کانون نویسندگان ایران اعلام کرد که مأموران امنیتی سه‌شنبه ۲۴ تیر میلاد جنت را در خانه‌ شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

میلاد جنت، شاعر، مترجم و از اعضای کانون نویسندگان ایران بازداشت شد.

میلاد جنت، شاعر و مترجم

کانون نویسندگان ایران اعلام کرد که مأموران امنیتی سه‌شنبه ۲۴ تیر میلاد جنت را در خانه‌ شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

وب‌سایت خبری هرانا، وابسته به فعالان حقوق بشر ایران گزارش داده است که مأموران حین بازداشت جنت شماری از وسیله‌های شخصی‌ او از جمله لپ‌تاپ و کتاب‌هایش را ضبط کرده‌اند.

از دلیل بازداشت جنت یا نهاد بازداشت‌کننده این شاعر و مترجم اطلاعی در دست نیست. جنت پس از دستگیری با بستگان خود تماس گرفته و به گزارش هرانا، گفته است که «تا یکی دو روز دیگر» آزاد می‌شود.

چندی پیش نیز مهدی سلیمی، نویسنده و مترجم به دست مأموران امنیتی در خانه مادرش در اهر بازداشت شد.

برخی از تحلیلگران شدت‌گرفتن فضای امنیتی در ایران را به تعمیق بحران اقتصادی و هراس حکومت از تکرار خیزش‌هایی همچون آبان ۹۸ مربوط می‌دانند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.