ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون وزیر بهداشت: در بابل به ازای هر یک بیمار، دو نفر به کرونا مبتلا می‌شوند

استان مازندران به یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های شیوع همه‌گیری ویروس کرونا در ایران تبدیل شده. وضع بابل از سایر شهرهای استان وخیم‌تر است.

استان مازندران به یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های شیوع همه‌گیری ویروس کرونا در ایران تبدیل شده. وضع بابل از سایر شهرهای استان وخیم‌تر است. ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت اعلام کرد که در بابل به ازای هر یک بیمار، دو نفر مبتلا می‌شوند.

استان مازندران به یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های شیوع همه‌گیری ویروس کرونا در ایران تبدیل شده. وضع بابل از سایر شهرهای استان وخیم‌تر است
استان مازندران به یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های شیوع همه‌گیری ویروس کرونا در ایران تبدیل شده. وضع بابل از سایر شهرهای استان وخیم‌تر است

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت پنجشنبه ۲ مرداد در حاشیه بازدید از بیمارستان خمینی آمل در جمع خبرنگاران گفت:

«مازندران و به ویژه شهرستان آمل از لحاظ میزان ابتلا به ویروس کرونا در وضعیت مناسبی قرار ندارند و تقریبا جزء شهرستان‌های محدودی است که به ازای هر یک بیمار، دو نفر مبتلا می‌شوند.»

معاون وزیر بهداشت از بازاریان شهر خواست که «داوطلبانه» کسب و کارها را تعطیل کنند. حریرچی گفت:

«مازندرانی‌ها باید به کمک یکدیگر برسند. با رفتار مناسب و فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزار نکردن مراسمی مانند دورهمی‌های خانوادگی، عروسی‌ها و مراسم ترحیم، به پزشکان در مبارزه با این بیماری کمک کنید. به مردم هم توصیه می‌کنم مسافرت به مازندران را به حداقل برسانند چرا که احتمال ابتلا بسیار بالا است.»

به گفته معاون وزیر بهداشت  ۱۰ تا ۱۵ درصد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در بیمارستان‌ها بستری هستند به اکسیژن نیاز دارند. در بیمارستان‌های بابل اما کمبود اکسیژن وجود دارد. حریرچی گفت:

«تمام دنیا در تامین نیاز خود به اکسیژن با مشکل رو به رو شده‌اند. دو دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان آمل نصب شده و اگر نیازی دیگرهم باشد رفع خواهد شد.»

بر اساس اعلام وزارت بهداشت استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌ شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.روز گذشته دو هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ایران شناسایی شد که بیش از نیمی از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شدند. در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۹ نفر هم در ایران جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.