ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پالایشگاه اصفهان هم به اعتصاب کارگران پالایشگاه‌ها پیوست

چهار روز از اعتصاب کارگران پالایشگاه‌های ایران می‌گذرد. این اعتصاب در روزهای اخیر گسترش یافته و در روز چهارم نیز کارگران پالایشگاه اصفهان به آن پیوستند.

در پی گذشت چهار روز از اعتصاب کارگران پالایشگاه‌ها، صنایع گاز و پتروشیمی ایران، کارگران پالایشگاه اصفهان نیز به این اعتصاب پیوستند.

کارگران پالایشگاه اصفهان هم به اعتصاب کارگران پالایشگاه‌های ایران پیوستند ـ پالایشگاه اصفهان سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

بنا بر گزارش‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، امروز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ماه کارگران پالایشگاه اصفهان نیز به اعتصاب کارگران نفت، گاز و پتروشیمی پیوستند.

کارگران اعتصابی پالایشگاه اصفهان ویدئویی از اعتصاب خود منتشر کرده‌اند که در آن یکی از کارگران به تاریخ امروز اشاره کرده و می‌گوید این اعتصاب «برای گرفتن حق و حقوق» کارگران انجام می‌شود.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

همچنین گفته می‌شود که اعتصاب به نیروگاه برق پارس جنوبی واقع در بیدخون شهرستان عسلویه نیز رسیده است.

موج اعتصاب در بخش‌های نفت، گاز و پتروشیمی در جنوب ایران از روز شنبه ۱۱ مرداد شکل گرفته است. اعتصاب در پالایشگاه آبادان، پالایشگاه پارسیان و پتروشیمی لامرد، پالایشگاه نفت سنگین قشم، پترو پالایش کنگان و پالایشگاه فازهای ۲۲ و ۲۴ پارس جنوبی کنگان آغاز شد و روز یکشنبه ۱۲ مرداد، در دومین روز اعتصاب کارگران فاز ۱۴ شرکت‌ ای‌جی و جم ۲ نیز به آن پیوستند.

این اعتراضات در ۴ استان کشور، ازجمله در شهرهای آبادان، اهواز، ماهشهر، قشم، کنگان و لامرد و دشت‌آزادگان به‌شکل همزمان به پیش می‌رود و یکی از بزرگ‌ترین اعتصاب‌های کارگرى در چهار دهه اخیر است. گفته می‌شود که بیش از ۱۰ هزار کارگر در آن‌ها شرکت دارند.

کارگران معترض خواستار تأمین امنیت شغلی، لغو قراردادهای سفید امضاء، پرداخت دستمزدهای معوقه و همچنین افزایش سطح دستمزدهای خود هستند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.