ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنرانی جو بایدن در شب پایانی گردهمایی ملی حزب دموکرات

سخنرانی پنج‌شنبه شب بایدن تحسین بسیاری را حتی در میان برخی محافظه‌کاران از جمله تعدادی از تحلیلگران شبکه خبری فاکس برانگیخت، اما ترامپ چندان از سخنان او خوشش نیامد.

 در چهارمین و آخرین روز گردهمایی ملی حزب دموکرات، جو بایدن در سخنرانی پذیرش رسمی نامزدی حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا وعده داد به فصل تاریک آمریکا پایان بخشد. جو بایدن گفت: «با افتخار و تواضع بسیار نامزدی (حزب) را می‌پذیرم.»

بایدن
جو بایدن در حال سخنرانی قبول نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

جو بایدن که از مرکز واترفرانت شهر ولمینگتون به صورت مجازی در گردهمایی شرکت داشت گفت قول می‌دهد که در صورت پیروزی در انتخابات متحد روشنایی باشد و نه تاریکی.

وی افزود:

«برای ما ملت، زمان آن رسیده است که با هم متحد شویم و هیچ اشتباهی مرتکب نشویم، اگر متحد باشیم می‌توانیم و بر این فصل تاریک آمریکا فائق خواهیم آمد.»

نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۰ گفت:

«ما امید را بر ترس، حقیقت را بر وهم  و عدالت را بر امتیاز انتخاب خواهیم کرد.»

بایدن، که توانسته برخی از مخالفان جمهوری‌خواه رئیس جمهوری وقت را نیز در صف حامیان خود بیاورد  تلاش می‌کند به عنوان نامزد وحدت ملی در این انتخابات مطرح شود.

جو بایدن وعده داد جراحات کشوری را که بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا و فاجعه اقتصادی فلج شده و از مسایل نژادی زخمی است، التیام بخشد.

وی با انتقاد شدید از ترامپ، او را چنین توصیف کرد:

«رئیس جمهوری که هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد، حاضر به هدایت کردن نیست، دیگران را مقصر عنوان می‌کند، با دیکتاتورها گرم می‌گیرد و نفرت و جدایی را شعله‌ور می‌کند.»

سخنرانی پنج‌شنبه شب بایدن تحسین بسیاری را حتی در میان برخی محافظه‌کاران از جمله تعدادی از تحلیلگران شبکه خبری فاکس برانگیخت، اما دونالد ترامپ چندان از سخنان جو بایدن خوشش نیامد.

ترامپ در توییتی نوشت:

« طی ۴۷ سال، جو هیچ کدام از کارهایی را که الان حرفش را می‌زند انجام نداده است. او هرگز تغییر نمی‌کند. فقط حرف!»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

جو بایدن ۷۷ ساله در صورت پیروزی در انتخابات مسن‌ترین رئیس جمهوری خواهد بود که وارد کاخ سفید می‌شود.  بایدن یک بار هم در سال ۱۹۸۷ تلاش کرد تا از سوی حزب دموکرات برای انتخابات سال ۱۹۸۸ نامزد شود. در آن سال اما جورج بوش پدر از حزب جمهوری‌خواه مایکل دوکاکیس نامزد دموکرات‌ها را با اختلاف نسبتاً زیادی شکست داد و رئیس جمهوری شد.

گردهمایی ملی حزب دموکرات که  از دوشنبه ۱۷ اوت / ۲۷ مرداد برای نخستین بار در تاریخ آمریکا به صورت مجازی برگزار شد، پنج‌شنبه ۲۰ اوت / ۳۰ مرداد با سخنرانی پذیرش نامزدی توسط جو بایدن به کار خود پایان داد.

انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا سه‌شنبه سوم نوامبر / ۱۳ آبان برگزار می‌شود. شهروندان آمریکا که ۱۸ سال تمام داشته باشند واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند.

سال ۲۰۱۶ از حدود ۲۵۰ میلیون شهروند آمریکایی واجد شرایط  نزدیک به ۱۳۹ میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری رأی دادند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.