ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار پنس: اگر بایدن ببرد آمریکایی‌ها ایمن نخواهند بود

مایک پنس در سومین شب گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان نامزدی معاونت انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا را قبول کرد.

مایک پنس، معاون ریاست جمهوری‌ آمریکا هشدار داد در صورتی که جو بایدن در انتخابات ماه نوامبر پیروز شود، خشونت شهرهای آمریکا را فرا خواهد گرفت.

مایک پنس نامزدی برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ را می پذیرد- بالتیمور، مریلند، اوت ۲۰۲۰

مایک پنس که در سومین شب گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان از بالتیمور در ایالت مریلند به صورت مجازی در این گردهمایی شرکت داشت تا نامزدی معاونت انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا را قبول کند، گفت:

«حقیقت دشوار این است که در آمریکایِ جو بایدن، شما امنیت نخواهید داشت.»

سخنرانی آقای بایدن با اعتراض‌ها در آمریکا به دلیل تیراندازی پلیس به یک مرد سیاه پوست در ایالت ویسکانسین همراه شد.

روز یکشنبه جیکوب بلیک مرد جوان سیاه پوست غیر مسلح در جریان تیراندازی پلیس زخمی شد و اکنون فلج است. ویدئوی تیراندازی به بلیک در رسانه‌های اجتماعی به سرعت پخش شد و ویسکانیسین از آن زمان صحنه‌ اعتراضات تظاهرکنندگان خشمگین است.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

مایک پنس در سخنرانی چهارشنبه شب خود افزود:

«مردم آمریکا می‌دانند که ما نباید برای بهبود کیفیت زندگی در شهرها لزوماً بین حمایت از نیروهای انتظامی و ایستادگی در کنار همسایگان آمریکایی – آفریقایی‌تبار خود یکی را انتخاب کنیم.»

پنس از جو بایدن (نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰) به دلیل عنوان کردن این مسأله که در آمریکا «تبعیض مطلق» علیه اقلیت‌ها و «نژادپرستی نظام‌یافته» وجود دارد، به شدت انتقاد کرد.

شب سوم از گردهمایی ملی حزب جمهوری‌خواه « سرزمین قهرمانان» نامگذاری شده بود، به همین دلیل مایک پنس پادگان مک‌هنری را برای سخنرانی خود انتخاب کرده بود.

این پادگان در منطقه پوینت لاکوست بالتیمور در ایالت مریلند واقع شده است، پادگانی که در آن طی جنگ سال ۱۸۱۲  سربازان از بندر بالتیمور در برابر سربازان بریتانیایی دفاع می‌کردند. این پادگان و پرچم برافراشته بر آن بعدها منبع الهامی برای «فرانسیس اسکات کی» شد تا سرود ملی آمریکا را بسراید.

پادگان مک‌هنری- بالتیمور، مریلند

بایدن در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت دموکرات‌ها آمریکا را در مسیر پس‌رفت و سوسیالیسم سوق خواهند داد.

مایک پنس، فرماندار سابق ایالت ایندیانا یک مسیحی محافظه‌کار است و در جلب رأی مسیحیان تبشیری (اوانجلیکن) در انتخابات ۲۰۱۶ مؤثر بود.

هر چند مهمترین سخنران شب گذشته گردهمایی جمهوری‌خواهان ‌‌مایک پنس بود، اما تنها سخنران آن نبود.

دونالد ترامپ در مراسم پذیرش نامزدی معاونت ریاست جمهوری آمریکا در کنار مایک پنس - بالتیمور، مریلند، اوت ۲۰۲۰

نوئم کریستی، فرماندار ایالت داکوتای جنوبی با تکرار پیام «نظم و قانون» مایک پنس گفت:

«از سیاتل و پورتلند تا واشنگتن و نیویورک، شهرهایی که توسط دموکرات‌ها اداره می‌شوند همگی را اوباش خشن فراگرفته‌اند. هر کس می‌توانسته فرار کرده. اما عده‌ای نمی‌توانند. آمریکایی‌های خوب و سخت‌کوش مانده‌اند تا از خود دفاع کنند.»

اغلب سخنرانان سعی داشتند تا ترس از خشونت، ناآرامی و بی‌قانونی را در آمریکای تحت رهبری دموکرات‌ها به تصویر بکشند. از دیگر کسانی که شب گذشته سخنرانی کردند می‌توان از کلی‌آن کانوی مشاور رسانه‌‌ای ترامپ که اخیراً استعفا داده، دن کرنشاو نماینده جمهوری‌‌خواه کنگره از ایالت تگزاس، جونی ارنست سناتور جمهوری‌خواه از ایالت آیوا و ریچارد گرنل سفیر سابق آمریکا در آلمان نام برد.

بخش عمده‌ای از سخنرانی گرنل به انتقاد از  سیاست‌های دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا اختصاص داشت. او به طور خاص از توافق هسته‌ای ایران و «اهداف گلوبالیستی» که به گفته او بایدن دنبال می‌کند، انتقاد کرد.

سفیر سابق آمریکا در آلمان در توصیف موضع دولت اوباما گفت:

«واشنگتن دیگر پایتخت ایالات متحده آمریکا نبود، و داشت پایتخت جهان می‌شد.»

ریچارد گرنل از جمله معدود افراد همجنسگرایی است که در دولت ترامپ شغل رده بالا داشته است.

کلی‌آن کانوی، مشاور رسانه‌‌ای ترامپ از دیگر سخنرانان شب سوم گردهمایی جمهوری‌خواهان بود. کانوی که پایان این ماه به کار خود در کاخ سفید پایان خواهد داد، رفتار دونالد ترامپ با زنان را ستود.

او گفت ترامپ برای چندین دهه چه در کسب و کارش و چه در دولتش زنان را در پست‌های رده بالا گماشته است.

کانوی افزود:

«زن در نقش رهبری ممکن است هنوز نوظهور به نظر برسد، اما نه برای پرزیدنت ترامپ. او دهه‌هاست که زنان را به مناصب ارشد در کسب و کار و در دولتش ارتقا داده است.»

گردهمایی چهار روزه جمهوری‌خواهان ابتدا قرار بود به شکل همیشگی آن با حضور شمار زیادی از طرفداران حزب و ترامپ در شارلوت (کارولینای شمالی) برگزار شود، اما چگونگی برگزاری گردهمایی به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا و ترس از گسترش ویروس چندین بار تغییر کرد و به صورت نیمه مجازی برگزار شد. این گردهمایی پنج‌شنبه شب و با سخنرانی دونالد ترامپ پایان می‌یابد.

در همین رابطه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • هوشنگ

    این دلقک ابله باید توضیح دهد که چگونه روزی هزار آمریکایی که از کرونا می میرند, نشانگر "امنیت" در دولت ترامپ است. پنس, پومپئو و تمامی دیگر مسیحیان انجیلی Evangelical هیچ فرق اساسی با پسر عمو های حزب اللهی خود ندارند و در تنفر از آزادی, زندگی, زنان و سکولاریزم کاملا مانند یکدیگرند. مردم آمریکا در نوامبر درسی دندان شکن و فراموش نشدنی به ترامپ و تمامی دیگر دلقک های ابله هوادارش خواهند داد.