ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توقف جستجوی سه‌روزه گروه‌های نجات در بیروت

رئیس گروه داوطلبان شیلیایی شامگاه شنبه ۵ اعلام کرد علائم حیاتی که سنسورها دریافت کرده‌اند در واقع تنفس و گرمای بدن دیگر امدادگران بوده که همزمان در ساختمان‌ها حضور داشته‌اند.

گروه‌های امداد و نجات در بیروت پس از سه روز گشتن در میان خرابه‌ها اعلام کردند جستجوی ناموفق خود را متوقف کرده‌اند و دیگر امیدی به یافتن فرد زنده‌ای در زیر آوارها وجود ندارد.

پایین و بالا بگیرید و بکشید

۵۰ امدادگر و داوطلب و یک گروه متخصص که برای کمک به نجات مفقودان انفجار فاجعه‌بار بیروت به لبنان آمده‌اند، پنج‌شنبه گذشته اعلام کردند که زیر خرابه‌های ساختمانی که در محله تاریخی غمیزه فروریخته علائم حیاتی را ردیابی کرده‌اند. ابتدا شامه قوی یک سگ ردیاب به نام فلاش که امدادگران شیلیایی به بیروت آورده اند، این محل را شناسایی کرد و پس از آن دستگاه‌های الکتریکی علائم تنفسی و گرما را ردیابی کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز فرانسیسکو لرماندا، رئیس گروه داوطلبان شیلیایی شامگاه شنبه ۵ سپتامبر/۱۵ شهریور، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد علائمی که سنسورها دریافت کرده‌اند در واقع تنفس و گرمای بدن دیگر امدادگران بوده که همزمان در ساختمان‌ها حضور داشته‌اند.

او گفت: ما حتی با داشتن یک درصد امید دست از تلاش برنداشتیم و گروه‌های امداد و نجات ۹۵ درصد ساختمان‌ها را بررسی کرده‌اند. اما اکنون « از لحاظ فنی هیچ نشانی از حیات وجود ندارد».

رئیس امدادگران شیلیایی در ادامه سخنانش اعلام کرد: اکنون تمرکز گروه‌های نجات بر پاکسازی آوارها و پیدا کردن باقی‌مانده اجساد خواهد بود.

از انفجار انبار نیترات آمونیوم در بیروت بیش از یک ماه می‌گذرد. این انفجار جان نزدیک به ۱۹۰ نفر را گرفت، بالغ بر ۶هزار تن دیگر را مجروح کرد و مناطق بسیاری از این شهر را به آواره بدل کرد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.