ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تست کرونای دونالد ترامپ و همسرش ملانیا مثبت اعلام شد

در نخستین ساعات بامداد جمعه ۲ اکتبر دونالد ترامپ در توییتی از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داد: «امشب، تست بانوی نخست و من برای کووید-۱۹ مثبت شد. ما قرنطینه و روند بهبودی را بلافاصله شروع می‌کنیم. ما با هم از این (کرونا) عبور خواهیم کرد.»

تست کرونای رییس جمهور آمریکا و بانوی نخست آمریکا مثبت اعلام شد، دونالد ترامپ که  ۷۴ سال دارد و همسر او ملانیا که ۵۰ ساله‌ است هر دو پس از دریافت نتیجه تست قرنطینه خانگی را آغاز کردند.

دونالد ترامپ همراه با همسرش ملانیا در حال پیاده شدن از هواپیمای اختصاصی رییس جمهور

در نخستین ساعات بامداد جمعه  ۲ اکتبر دونالد ترامپ در توییتی از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داد:

«امشب، تست بانوی نخست و من برای کووید-۱۹ مثبت شد. ما قرنطینه و روند بهبودی را بلافاصله شروع می‌کنیم. ما با هم از این (کرونا) عبور خواهیم کرد.»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

ساعاتی پیش از این  در توییتی دیگر  رییس جمهور آمریکا به مثبت بودن تست کرونای مشاورش، هوپ هیکس (۳۱ ساله) اشاره کرده بود و گفته بود در انتظار جواب تست خود و ملانیا است.

ملانیا ترامپ بانوی نخست آمریکا نیز در توییتی پس از توییت رییس جمهوری نوشت که مانند بسیاری از آمریکایی ها او و رییس جمهوری نیز پس از مثبت بودن تست کرونا،  وارد قرنطینه خانگی شده‌اند:

«ما خوب هستیم و من تمام برنامه‌های آتی را به تعویق انداخته‌ام. لطفا مطمئن باشید که ایمن هستید و ما با هم از این جریان عبور می کنیم»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

تست کرونای رییس جمهوری آمریکا و بانوی نخست در حالی مثبت اعلام می شود، که نرخ ابتلا و مرگ ناشی از ویروس کرونا در آمریکا به شدت بالاست.

در آمریکا دست کم ۷ میلیون نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده اند و تعداد قربانیان این بیماری دست کم  ۲۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

در جهان نزدیک به ۳۴ میلیون نفر بنابر آمارهای رسمی به کووید-۱۹مبتلا شده‌اند، شمار تلفات ( رسمی) از مرز یک میلیون نفر گذشته است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.