ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ورود دادستانی بوشهر به پرونده خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله به علت نداشتن گوشی

پدر دانش‌آموز می‌گوید گوشی همراه فرزندش از کار افتاده بود و او نمی‌توانست در کلاس‌های مجازی شرکت کند. آموزش و پرورش تکذیب کرده است.

یک دانش‌آموز یازده ساله به نام محمد موسی‌زاده در شهرستان دیر خودکشی کرده است. پدر خانواده می‌گوید فرزندش به دلیل نداشتن گوشی همراه و به این دلیل که نمی‌توانست از طریق شبکه شاد در کلاس‌های مجازی شرکت کند، اقدام به خودکشی کرده. با تکذیب وزارت آموزش و پرورش دادستان شهرستان دیر در استان بوشهر به این پرونده ورود کرد.

آگهی ترحیم محمد موسوی- عکس: رکنا

از ۱۵ شهریور سال جاری، با بازگشایی زودهنگام مدارس دانش‌آموزان در میانه بحران همه‌گیری ویروس کرونا در ایران می‌توانستند بین آموزش حضوری یا مجازی از طریق شبکه موسوم به شبکه شاد یکی را انتخاب کنند. روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان دیر در استان بوشهر صبح دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای ادعا کرد که  محمد موسی‌زاده، دانش‌‌اموز ۱۱ ساله از طریق یک گوشی تلفن همراه که مدرسه در اختیار او قرار داده بود می‌توانست در کلاس‌های محازی شبکه شاد شرکت کند.  

عادل موسی‌زاده، پدر محمد موسی‌زاده، دانش‌آموز ۱۱ ساله در مصاحبه با رکنا گفت:

«فرزندم تنها یک گوشی داشت که خودم برایش خریده بودم و با آن تکلیف‌های مدرسه‌اش را انجام می‌داد تا اینکه این گوشی خراب شد و از من خواست گوشی نو برایش تهیه کنم که قول دادم در اولین فرصت برای او خریداری کنم.»

به گفته بستگان این دانش‌آموز او خود را حلق‌آویز کرده است. خانواده موسی‌زاده جزو اقشار کم‌برخوردار جامعه بودند و در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کردند. مادر خانواده از طریق کارگری در خانه‌های مردم مخارج زندگی را تأمین می‌کرد. بر اساس گزارش رکنا این خانواده چهار فرزند پسر داشت که یکی از آن‌ها ناشنوا و نابینا بود.

روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان دیر در اطلاعیه‌ای که صبح دوشنبه منتشر کرد ادعا کرد که انجمن اولیا و مربیان بارها در سال‌های تحصیلی به خانواده این دانش‌آموز کمک مالی کرده است. دادستان عمومی و انقلاب دیر در این فاصله اعلام کرد پرونده جانباختن پسر ۱۱ ساله در شعبه بازپرسی در دست بررسی است.

جسد او به خانواده‌اش تحویل داده و به خاک سپرده شد.

 در تابستان سال جاری آرمین یک کودک کار یازده ساله در کرمانشاه خودکشی کرد. شناسنامه او در گرو بیمارستانی بود که مادر مبتلا به سرطان او را بستری کرده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.