ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسن هاشمی: تهران را دو هفته تعطیل کنید

رئیس شورای شهر تهران معتقد است اقدامات ستاد ملی کرونا برای کنترل موج سوم این بیماری جواب نداده و باید تهران حداقل دو هفته کامل تعطیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اقدامات ستاد ملی مقابله با کرونا را پاسخگوی شرایط موجود ندانست و خواستار تعطیلی دو هفته‌ای تهران برای کنترل چرخه انتقال این بیماری شد.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکشنبه ۲۷ مهر از ستاد ملی مقابله با کرونا خواست «اقدامات ویژه‌تری» را برای غلبه بر موج سوم این بیماری در تهران و دیگر شهرهای ایران اعمال کند و گفت: به نظر می‌رسد اقدامات این ستاد «جواب نداده است».

او تعطیلی دو هفته‌ای تهران و سایر کلانشهرها به را یکی از اقدامات حداقلی که باید صورت بگیرد، عنوان کرد و افزود:

«مهمترین اصل برای مواجهه با کرونا تقویت ایمنی بدن است اما در این شرایط که معیشت مردم دچار مشکل شده، استرس افراد افزایش پیدا می‌کند که این موضوع به کاهش سطح ایمنی بدن منجر می‌شود».

هاشمی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را یکی از علل افزایش شمار بیماران مبتلا به کرونا دانست و گفت:

«فردی که نمی‌تواند اقتصاد و معیشت خانواده خود را تامین کند، دچار استرس می‌شود و تغذیه نامناسب و آلودگی هوا و کرونا هم آن را تشدید می‌کند.»

با تشدید موج سوم شیوع کرونا، استانداری تهران شنبه ۲۶ مهر محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با کرونا را تا یک هفته دیگر تمدید کرد.

وزارت بهداشت و درمان ایران تاکنون شمار بیمارانی که به صورت قطعی به کرونا مبتلا شدند را ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر و شمار جان باختگان را ۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر اعلام کرده است. معاون وزیر بهداشت اما پیشتر گفته بود که شمار بیماران و قربانیان ۲ تا ۲,۵ برابر رقم اعلام شده در گزارش‌های رسمی است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.