ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

داعشی‌ها ۱۱ نفر را در حومه بغداد کشتند

در حمله گروه دولت اسلامی (داعش) به یک مرکز امنیتی در رضوانیه ۱۱ تن کشته و هشت نفر مجروح شدند.

در حمله گروه دولت اسلامی (داعش) به یک مرکز امنیتی در رضوانیه ۱۱ تن کشته و هشت نفر مجروح شدند.

داعش در رئستاهای اطراف بغداد فعال است (عکس: ارشیو)

به گزارش خبرگزاری فرانسه منابع امنیتی عراق اعلام کردند شامگاه یکشنبه ۸ نوامبر/ ۱۸ آبان در پی حمله افراد مسلح گروه دولت اسلامی (داعش) به یک مرکز امنیتی در منطقه رضوانیه در غرب بغداد، ۱۱ تن از جمله شش غیرنظامی کشته شدند.

بر همین اساس حمله رضوانیه توسط نارنجک و سلاح سبک به برج امنیتی ارتش عراق انجام شد. در این حمله پنج نیروی حشد شعبی و شش غیرنظامی کشته شدند. همچنین هشت تن از مجروحان این حمله به بیمارستان منتقل شدند.

این منابع افزودند: این حمله توسط شبه نظامیان داعش انجام شد و در جریان حمله مردم بدون اطلاع از محل مهاجمان و اطلاع از محل تیراندازی، به پشتیبانی نیروهای امنیتی آمدند که در پی آن شماری غیرنظامی کشته شدند.

گروه دولت اسلامی (داعش) تا سال ۲۰۱۴ حدود یک سوم از خاک عراق را اشغال کرده بود و سه سال بعد دولت عراق پیروزی بر داعش را با کمک نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا اعلام کرد.

داعش همچنان در عراق به ویژه در مناطق روستایی اطراف بغداد از جمله در رضوانیه فعال است. تدابیر امنیتی در این منطقه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.