ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امارات صدور ویزا برای شهروندان ۱۳ کشور از جمله ایران را متوقف کرد

دلیل چنین تصمیمی مسائل امنیتی عنوان شده است و این محدودیت کوتاه‌مدت خواهد بود. وزارت امور خارجه پاکستان گفته بود دلیل احتمالاً همه‌گیری ویروس کروناست.

امارات متحده عربی صدور روادید برای شهروندان ۱۳ کشور عمدتاً مسلمان از جمله ایران، سوریه و سومالی را متوقف کرد.

پرچم امارات متحده عربی ـ عکس از Shutterstock

به‌گزارش رویترز، بنا بر پرونده‌ای که از یک شرکت تجاری دولتی به‌دست آمده است، صدور ویزای شغلی و مسافرتی امارات متحده عربی برای شهروندان ۱۳ کشور تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

در این گزارش آمده است که درخواست‌های روادید شغلی و مسافرتی برای ایران، سوریه، سومالی، افغانستان، لیبی، یمن، الجزایر، کنیا، عراق، لبنان، پاکستان، تونس و ترکیه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

مشخص نیست که استثنائی در این ممنوعیت وجود دارد یا خیر. مقام‌های بخش هویت و تابعیت فدرال امارات متحده عربی طی تماس رویترز در این‌باره اظهار نظری نکردند.

یک منبع آگاه گفته است دلیل چنین تصمیمی مسائل امنیتی است و این محدودیت کوتاه‌مدت خواهد بود.

هفته گذشته وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرده بود امارات متحده عربی صدور ویزای جدید برای شهروندان این کشور و چندین کشور دیگر را متوقف کرده است.

این وزارتخانه گفته بود در حال جست‌وجو درباره علت این تعلیق است، اما فکر می‌کند که موضوع به همه‌گیری ویروس کرونا مربوط باشد.

وزارت خارجه پاکستان و یک منبع آگاه گفته‌اند محدودیت‌های جدید شامل کسانی که ویزای معتبری دارند و می‌توانند وارد امارات شوند، نمی‌شود.

امارات متحده عربی در کنار بحرین و سودان کشورهایی هستند که به‌تازگی روابط خود با اسرائیل را عادی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.