ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع دانش‌آموزان دختر و پسر ایذه در اعتراض به برگزاری امتحان حضوری

دانش‌آموزان از طریق کمپین مجازی، برگزاری تجمع را سازماندهی کرده بودند. مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان می‌گوید برگزاری امتحان حضوری الزامی نیست.

گروهی از دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه ایذه صبح چهارشنبه سوم دیماه در اداره آموزش و پرورش تجمع کرده و با شعار «ما امتحان نمیدیم» به برگزاری امتحانات حضوری اعتراض کردند. دانش‌آموزان از طریق کمپین مجازی، برگزاری این تجمع را سازماندهی کرده بودند. مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان می‌گوید برگزاری امتحان حضوری الزامی نیست.

چهارشنبه سوم دی- تجمع اعتراضی دانش آموزان در آموزش و پرورش ایذه

آموزش دانش آموزان در دوران کرونایی از طریق شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی صورت می‌گیرد. طبق گزارش‌ها، این نحوه تدریس کیفیت آموزش را کاهش داده است. از سوی دیگر عدم دسترسی به گوشی همراه و تبلت و همچنین اینترنت (پرسرعت) سبب ریزش دانش آموزان بویژه دختران دانش آموز شده است.

دانش آموزان معترض می‌گویند کلاس‌های درس مجازی بوده بنابراین، عادلانه نیست که امتحانات نوبت اول به صورت حضوری برگزار شود.

طبق مصوبه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در وزارت آموزش و پرورش، درباره ضوابط برگزاری امتحانات مدارس در دوره تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰، امتحانات پایان سال حضوری است. امتحانات نیمسال «در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش آموزان فراهم باشد» حضوری است و در غیر اینصورت «به صورت غیر حضوری با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود». تصمیم گیری در این باره به شرایط کرونایی محل بستگی دارد. امتحانات در مناطق قرمز و نارنجی غیر حضوری است و و در مناطق زرد به اختیار شورای مدرسه است.

ایذه به لحاظ محدودیت‌های کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد و ظاهرا مدیران آموزش و پرورش این شهر اصرار بر انجام حضوری امتحانات دارند.

کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در واکنش به تجمع اعتراضی دانش آموزان ایذه، گفت نحوه گرفتن امتحانات در این شهر به اختیار شورای مدارس گذاشته است و آموزش و پرورش ایذه موظف به اجرای آن است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.