ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توئیتر و فیس‌بوک حساب دونالد ترامپ را مسدود کردند

پس از اینکه دونالد ترامپ چند پیام حمایتی برای حامیانش فرستاد، شرکت‌های توئیتر و فیس‌بوک حساب کاربری رئیس جمهوری آمریکا را موقتاً مسدود کردند.

شرکت‌های توئیتر و فیس‌بوک به طور موقت حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را مسدود کردند.

پس از حمله طرفداران دونالد ترامپ به صحن کاپیتول - یا محل ساختمان‌های دولت فدرال ایالات متحده آمریکا در واشنگتن دی سی، و پس از اینکه دونالد ترامپ چند پیام حمایتی برای حامیانش فرستاد، شرکت‌های توئیتر و فیس بوک حساب کاربری رئیس جمهوری آمریکا را موقتاً مسدود کردند.

دلیل این مسدود کرد ن حمایت از خشونت و ادعاهای بی اساس او در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام شده است.

ترامپ در پیامی تصویری در توئیتر ضمن تشویق طرفدارانش به پایان دادن به تظاهرات‌ آنها را ستایش کرد و گفت که «ویژه» هستند.

مقامات توئیتر در بیانیه‌ای گفتند که این بیان به نوعی تحسین رفتار خشونت آمیز است و ضمن حذف کردن این توئیت، و یک توئیت دیگر با محتوای مشابه حساب دونالد ترامپ را به حالت تعلیق در آوردند.

این تعلیق قرار است ۱۲ ساعته باشد. بعد از ۱۲ ساعت اگر ترامپ توئیت‌های حاوی حمایت از خشونت را پاک نکند، ممکن است که حساب کاربری او برای همیشه مسدود شود.

فیس‌بوک هم توضیح داده که «این یک وضعیت اضطراری است» و گفته است که از جمله اقدامات اضطراری آنها حذف پیام تصویری ترامپ است.

ترامپ در پیام تصویری حذف شده از فیس‌بوک و توئیتر به حامیانش گفت:

«هرگز نبوده که چنین اتفاقی رخ دهد که آنها بتوانند از ما همه چیز را بگیرند – از من، از شما، از کشورمان. این یک انتخابات تقلبی بود. اما ما نمی‌توانیم آلت دست این‌ها شویم. ما باید صلح داشته باشیم. برای همین، به خانه بروید. دوست‌تان داریم. شما خاص هستند. دارید می‌بینید که چه شده. می‌بینید که با دیگران چگونه رفتار می‌کنند، دیگرانی که خیلی بد و شیطانی هستند. می‌دانم چه حسی دارید. اما به خانه برگردید.»

هر دو پلتفرم توئیتر و فیس‌بوک برخی از هشتگ‌های حامیان ترامپ از تظاهرات‌های پایتخت را هم مسدود کرده‌اند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سارو

    همبستگی مردم آمریکا در مقابل دیکتاتور درس خوبی است برای ما مردم ایران که اجازه ندهیم مستبد پیر فراقانونی عمل کند. درس خوبی است برای گماشتگان مجلس تا خود را به پول نفروشند، و درس خوبی است برای نظامیان تا کشور و مردمشان را در معرض خطر دستورات دیکتاتورهای نادان، که هدفی جز بقاء ندارند، قرار ندهند. کار زیبای توییتر و فیس‌بوک و ایستادن در مقابل دیکتاتور ظالم مشق خوبی برای تمرین دمکراسی است. آنها یک شهروند بی‌پناه را سانسور نکردند، آنها یک قلدر مستبد را در مقابل دمکراسی به زانو درآوردند.