ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقرار آمبولانس در میدان‌های تهران در پی آلودگی هوا

بیش از ۷۰۰ نفر در اثر آلودگی هوای پایتخت به امدادرسانی نیاز پیدا کردند. مرکز پایش آلودگی هوای تهران از گروه‌های حساس خواست از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

بیش از ۷۰۰ نفر در اثر آلودگی هوای پایتخت به امدادرسانی نیاز پیدا کردند. مرکز پایش آلودگی هوای تهران از گروه‌های حساس جامعه شامل کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان خواست از تردد غیرضروری پرهیز و از انجام فعالیت‌های ورزشی و فیزیکی در فضای باز خودداری کنند.

آلودگی هوا در تهران ــ عکس: آرشیو

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در روز پنجشنبه ۱۸ دی در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۴۲ بود و هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۴۴ است‌ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

سید رضا معتمدی، معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران از مراجعه ٧٣۶ نفر به آمبولانس‌هایی که میدان‌های اصلی تهران مستقرند خبر داد.  

آمبولانس‌ها از شنبه گذشته از ٨ صبح تا ٢١ در میدان‌های راه‌آهن، تجریش، ونک، فردوسی، انقلاب، آزادی و خمینی مستقر بودند تا در صورت لزوم به شهروندان امدادرسانی کنند.

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران گفت:

«بر اساس بررسی که تا روز ١۵ دی ماه انجام شده بود نیز با توجه به افزایش میزان آلایندگی هوا، میزان تماس‌های اورژانس ١٠ درصد و انتقال بیماران قلبی و تنفسی نیز هفت درصد افزایش یافته بود.»

مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد آلودگی هوای پایتخت تا شنبه ۲۰ دی شدت بیشتری پیدا کی‌کند.

مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران از شهروندان خواست ضمن خودداری از تردد غیرضروری از انجام هرگونه فعالیت تشدیدکننده آلودگی هوا اجتناب کنند.

بنابر اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای تهران، گروه‌های حساس جامعه شامل کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان می‌بایست از تردد غیرضروری پرهیز و از انجام فعالیت‌های ورزشی و فیزیکی در فضای باز جدا خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، در پایان این اطلاعیه آمده است: انتظار می‌رود کلیه شهروندان از هرگونه فعالیت تشدید کننده آلودگی هوا همانند سوزاندن پسماند، سر ریز شدن بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت، عملیات قیر کاری و غیره دوری کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.